Friendly-Workplace-2022
Friendly Workplace Friendly Workplace US Pharmacia

Miejsce, gdzie ważny jest człowiek. US Pharmacia nagrodzona godłem i certyfikatem „Friendly Workplace”

US Pharmacia Friendly Workplace 2

US Pharmacia jest częścią Grupy USP. Jesteśmy firmą produkcyjną z Wrocławia, która działa od ponad 25 lat. W naszym zakładzie farmaceutycznym wytwarzamy leki takie jak APAP, IBUPROM, GRIPEX, a także pakujemy leki i półprodukty dostarczane również przez wytwórców kontraktowych. W US Pharmacia pracuje ok 360 osób zatrudnionych w 14 różnych działach. Nasi Pracownicy są osobami w różnym wieku i z różnym doświadczeniem zawodowym – bardzo cenimy sobie tę różnorodność, bo czerpiemy od siebie nawzajem.

Ocena redakcji MarkaPracodawcy.pl

„Wyróżnienie przyznajemy w szczególności za wysoki poziom kultury organizacyjnej – skupionej na pracowniku, budowanej na szacunku, dialogu oraz pozytywnej atmosferze i współpracy kształtowanej wokół firmowych wartości. Na uznanie zasługuje pielęgnowana przez firmę wewnętrzna kultura doceniania, której wyrazem są takie inicjatywy jak np. Nagroda im. Voitka Napiórkowskiego. Pochwalić należy również nowoczesne i transparentne podejście firmy do komunikacji z zespołem.

Kolejnym obszarem, który zdobył nasze uznanie jest domena rozwojowa. Ofertę dotyczącą szkoleń i rozwoju oceniamy jako bardzo atrakcyjną i przekrojową. Szczególną uwagę zwróciliśmy na program LEADERSHIPLAB oraz HELLO TALENT z bardzo interesującą tematyką webinariów. Cieszy nas aktywna polityka firmy w zakresie wspierania rozwoju i awansów wewnętrznych.

US PHARMACIA to miejsce, w którym dba się o dobrostan pracowników. Dostrzegamy tu wielką troskę o zdrowie pracowników, a także higienę i bezpieczeństwo w pracy (programy “FUKS”, “Podróż do bezpieczeństwa”). Jest profilaktyka, jest edukacja, jest poszanowanie work-life balance, a także solidna oferta benefitowa wspierająca zarówno zdrowie, jak i możliwość rozwijania pasji oraz aktywności sportowej. Gratulujemy tak wspaniałego osiągnięcia, życząc całej ekipie US Pharmacia dalszego rozwoju i sukcesów.”

US Pharmacia Friendly Workplace


US PHARMACIA jako pracodawca:

RELACJE Z PRACOWNIKAMI

Od początku działania nasza kultura organizacyjna skupiona jest na Pracowniku, a jej podstawą jest szacunek i dialog.  Ważne są dla nas wzajemne relacje, które przekładają się na naszą współpracę i jakość pracy. W ostatnim badaniu doświadczeń (2022) obszar “Współpraca” został oceniony pozytywnie przez 85 % naszych pracowników. Dbamy o to, by od pierwszych dni w firmie skracać dystans – mówimy do siebie po imieniu, niezależnie od stanowiska czy miejsca pracy. Dodatkowo to, co wytycza nasz kierunek działania i co wzmacnia naszą kulturę to Kodeks Postępowania w Biznesie oraz nasze wartości.

Wartości firmowe:

  1. DOSKONAŁOSĆ (Dążymy do DOSKONAŁOŚĆI w ważnych kwestiach). Cały czas doskonalimy nasze procesy i miejsce pracy, ponieważ mamy na to wpływ, m.in. dzięki wewnętrznemu programowi sugestii (USPrawniacz). W ramach tego programu możemy zgłaszać pomysły, usprawnienia, rozwiązania poprawiające/usprawniające nasze miejsce pracy, efektywność i bezpieczeństwo. Pracownicy
  2. PRZEŁOM (Tworzymy PRZEŁOMOWE ROZWIĄZANIA dla naszych konsumentów). Nieodzownym elementem, jaki towarzyszy nam w dążeniu do doskonałości jest przełom – na każdym kroku szukamy innowacyjnych rozwiązań. Przykładem może być wykorzystanie Gogli VR w rekrutacji lub drukarek 3D w projektach optymalizacyjnych.
  3. ODPOWIEDZIALNOŚĆ (Podejmujemy ODPOWIEDZIALNOŚĆ I RYZYKO, aby wygrywać).

Fundament naszej kultury i wartości to tworzenie takiego miejsca pracy, w któ­­­­rym każdy pracownik czuje się właścicielem swoich zadań i bierze za nie odpowiedzialność. Gdzie każdy czuje, że to, co robi ma sens i przekłada się na większy cel. Odpowiedzialność to również poszukiwanie zrównoważonych rozwiązań i podejmowanie odpowiedzialnych decyzji, m.in. np. współpraca, takie jak zakup energii elektrycznej, która pochodzi w 100% ze źródeł odnawialnych.

  1. ZDROWY ROZSĄDEK (Kierujemy się ZDROWYM ROZSĄDKIEM we wszystkim co robimy).
    W wielu kwestiach ważny jest dla nas złoty środek, kompromis, a także balans, co widać podczas naszych wewnętrznych dyskusji i w procesie podejmowania decyzji.
  2. RADOŚĆ (Przynosimy RADOŚĆ naszym konsumentom i pracownikom). Radość pracownikom przynosimy w różnoraki sposób, począwszy od mini akcji np. POCZĘSTUJ SIĘ (więcej info w sekcji m.in. Zdrowe Miejsce Pracy) czy poprzez wspieranie aktywności fizycznej m.in. w Polityce Sportowej (więcej info poniżej). To, co dla nas ważne to również celebracja naszych sukcesów. Co roku podczas spotkania świątecznego podsumowujemy sukcesy działowe.
    Czerpiemy również ogromna radość, ze wspólnie spędzonego czasu np. podczas spotkań integracyjnych, które organizujemy co roku, czy podczas wydarzeń sportowych, w których często uczestniczymy jako Drużyna USP (np. Bieg Firmowy)

Kodeks Postępowania w Biznesie
Kodeks jest dokumentem, który określa wartości i zasady przyjęte w firmie. Zapisy zawarte w Kodeksie dotyczą nie tylko zachowań jakie my, Pracownicy powinni reprezentować, ale również jakie mają prawa.  Jako firma respektujemy godność i różnorodność naszych pracowników i jednocześnie oczekujemy takich postaw od nas samych nawzajem. Zawsze zwalczamy wszelkie przejawy dyskryminacji oraz prześladowania w pracy, zależy nam, by każdy czuł się w US PHARMACIA dobrze. Każdy z Pracowników ma obowiązek znać treść Kodeksu i przestrzegać jego zapisów, dlatego co rok prowadzimy obowiązkową certyfikację, potwierdzającą znajomość zasad Kodeksu.

KULTURA ORGANIZACYJNA

Receptą na budowanie angażującego środowiska pracy, zwłaszcza w firmie produkcyjnej jest założenie, że to proces nieustanny. To ciągła uważność na to, co dzieje się w firmie, na atmosferę i kulturę współpracy, procesy i dialog.

Nowy Pracownik
Nasze przyjazne środowisko pracy pokazujemy już na wstępie, kiedy po raz pierwszy spotykamy się naszymi potencjalnymi Pracownikami, dbając o wysoki poziom „Candidate Experience” podczas procesów rekrutacyjnych. Chcąc udoskonalić nasze procesy HR wdrożyliśmy nowe narzędzie rekrutacyjne– gogle VR, które pomagają kandydatom zrozumieć specyfikę pracy w działach produkcyjnych. Wszyscy nowi Pracownicy otrzymują od nas pakiet powitalny zawierający suplementy diety z naszej oferty. Po zakończeniu okresu próbnego zapraszamy wszystkich nowych Pracowników do wypełnienia ankiety Entry Interview, w której mogą podzielić się swoimi odczuciami odnośnie procesu rekrutacyjnego i procesu wdrożenia.

Komunikacja
W US Pharmacia ze względu na produkcyjny charakter firmy kanały komunikacyjne są tak dostosowane, by Pracownicy niezależnie od obszaru, w którym pracują otrzymywali wiadomości na bieżąco i bez zakłóceń. Najczęściej korzystamy z Intranetu, w którym oprócz aktualności można znaleźć najważniejsze procedury, szablony, tematyczne pakiety informacji niezbędne dla każdego pracownika.  Intranet to również miejsce, gdzie działają Witryny Zespołów, stanowiące platformę komunikacji dla poszczególnych działów. Intranet to miejsce, z którego można skorzystać z wielu aplikacji do samoobsługi Pracownika czy procesów, które ułatwiają nam pracę. Już dawno zapomnieliśmy, jak to jest wypełniać papierowe wnioski, bo wszystko załatwiamy elektronicznie.

Dodatkowo, dzięki zainstalowanym w zakładzie monitorom interaktywnym możemy szybko dotrzeć z najważniejszymi informacjami do pracowników produkcji.  Staramy się zredukować do minimum ilość drukowanych materiałów informacyjnych. Często korzystamy również z ekranów logowania, aby zwrócić uwagę naszych pracowników na ciekawe/ważne informacje. Dodatkowo korzystamy z cyklicznych komunikatów, jakimi są newslettery. Wśród nich znajdują się, w zależności od tematyki, newslettery HR-owe, BHP czy dot. ciągłego doskonalenia. W „Hello Wrocław”, np. co miesiąc informujemy o Nowych Pracownikach, awansach, jubilatach. Dodatkowo w tym newsletterze przygotowujemy Bazar Inspiracji, w którym można przeczytać artykuły różnej treści, nie zawsze związane z pracą.

Dialog
Dialog w US Pharmacia przybiera różne formy. Zależą one od naszych potrzeb i zawsze są szyte na miarę. Jesteśmy otwarci na potrzeby pracowników i wsłuchujemy się to, co mówią do nas i o nas. Prowadzimy cykliczne badania zaangażowania lub badania doświadczeń, które dają bezcenną informację zwrotną od Pracowników do firmy.

Jednym z rozwiązań, które wdrożyliśmy po ostatnim badaniu była organizacja spotkań typu „Town Hall”, czyli spotkań Pracowników z Zarządem i komunikacja wyników firmy. Takie spotkania odbywają się raz na kwartał i uczestniczą w nich wszyscy Pracownicy. To doskonała okazja, żeby opowiedzieć o bieżących projektach, planach i pochwalić się sukcesami. To również moment, aby odpowiedzieć na pytania Pracowników, które zbierane są przed spotkaniem.

Docenienie
Nagroda im. Voitka Napiórkowskiego – to nasza firmowa nagroda, która jest wyrazem docenienia i wyróżnienia osób, które kierując się naszymi wartościami, osiągnęły wyjątkowe rezultaty swojej pracy. To prestiżowe wyróżnienie może być przyznawane na bieżąco przez cały rok. Każdy dyrektor obszaru może wybrać osobę lub zespół, które zrealizowały wyróżniający projekt, inspirowały niecodzienną postawą, osiągnęły ponadprzeciętne wyniki.

Dodatkowo, w działach produkcyjnych Managerowie co miesiąc przyznają Nagrodę Przełożonego, dla najbardziej zaangażowanych pracowników, którzy swoją postawą, pomysłami i działaniem przyczynili się do realizacji celów całego działu.

Jubileusze
W zespole US Pharmacia pracuje bardzo duża grupa osób, które z firmą związane są od pierwszych lat istnienia firmy. Najdłuższy staż wynosi dziś ponad 26 lat. Co roku swój Jubileusz świętuje kilkudziesięciu Pracowników. W poprzednich latach Jubileusze celebrowaliśmy tylko w gronie Jubilatów przy słodkim poczęstunku wspominając początki ich pracy. Od tego roku świętujemy w większym gronie, podczas spotkań Zarządu ze wszystkimi Pracownikami.

ROZWÓJ PRACOWNIKÓW

Przywództwo
Bycie Liderem w naszej organizacji to duża odpowiedzialność. Wiemy, że jakość naszego przywództwa w bezpośredni sposób wpływa na ludzi, którzy z nami pracują. Dlatego, stale szukamy nowych sposobów, aby inspirować i wspierać Liderów w doskonaleniu przywództwa. W tym roku, w ramach projektu „LEADERSHIPLAB” zachęcamy Liderów do systematycznego korzystania z programu „Zarządzanie” i „Rozwój” na platformie Mindgram, w tym do regularnego uczestnictwa w warsztatach poświęconych przywództwu.

Pracujemy również intensywnie nad wypracowaniem nowego, uszytego na miarę aktualnych wyzwań i potrzeb, projektu rozwoju Liderów, który startuje w kolejnym roku.

Hello Talent – efektywność osobista
HELLO TALENT – pod tym szyldem organizujemy webinaria, które wspiera rozwój umiejętności liderskich, ale również wspierają rozwój osobisty. Tematy, które były poruszane roku to m.in.: „Lęk i niepokój – jak sobie z nimi radzić”, „Moja pewność siebie – rozwijanie poczucia siły w oparciu o samoświadomość”, „Zmiana, jak sobie z nią radzić”, Zdrowe korzystanie z sieci – profilaktyka uzależnienia cyfrowego u dzieci, W kontakcie z samym sobą

Szkolenia specjalistyczne
Cały czas rozwijamy kompetencje merytoryczne, które są niezbędne na specjalistycznych stanowiskach. Każdy Pracownik po uzgodnieniu z Managerem może zgłosić potrzebę rozwojową poprzez dedykowaną platformę do zarządzania szkoleniami, dzięki czemu mogą uczestniczyć w szkoleniach, zarówno otwartych, jak i zamkniętych.

Dofinansujemy również studia podyplomowe Pracowników, które swoją tematyką są powiązane z ich stanowiskiem.

Wierzymy, że rozwój to nie tylko szkolenia, ale również rozwój nowych umiejętności poprzez współpracę w różnych zespołach, przy rozmaitych projektach. Dlatego właśnie promujemy i wspieramy rozwój wewnętrzny poprzez proces rekrutacji wewnętrznej, w której mogą wziąć udział wszyscy nasi Pracownicy.  Co roku, około 20% Pracowników otrzymuje awans pionowy lub poziomy i zmienia swój zakres obowiązków. Tak duża liczba awansów wynika bezpośrednio m.in. ze strategii rekrutacyjnej oraz kompleksowych programów rozwojowych w działach operacyjnych, w których każdy nowy pracownik otrzymuje na wstępnie Dzienniczek Ucznia z jasną wskazaną ścieżką rozwoju i listą umiejętności, których rozwój zaplanowany jest na kolejne miesiące.

WORK LIFE BALANCE

Dbamy o Zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym (work-life balance, bo wiemy, jak jest kluczowe dla dobrego samopoczucia pracowników. Nasze działania w tym obszarze to to nie tylko rozwiązania związane z czasem pracy, ale również budowanie świadomości Pracowników. Dlatego w tym roku, w ofercie Hello Talent pojawiły się webinaria poświęcone takim tematom jak: „Bliżej siebie- przygotuj się na efektywny wypoczynek” „Czy czasem da się zarządzać”.

W czasie po pandemicznym zdecydowaliśmy się na wdrożenie na stałe modelu pracy hybrydowej na stanowiskach biurowych. Pracownicy przez trzy dni w tygodniu pracują z biura, a dwa dni w tygodniu pracują z domu. Pracownicy sami wybierają, w jakie dni chcą pracować zdalnie, a w jakie dni stacjonarnie. Wdrożyliśmy również aplikacja do rezerwacji biurek, która pomaga planować czas i miejsce pracy.

ROZWIĄZANIA FLEXI WORK

W firmie stosujemy jeszcze inne rozwiązania, które pozwalają naszym pracownikom łączyć życie prywatne z tym zawodowym.

Elastyczne godziny rozpoczynania: Pracownicy, mogą rozpocząć pracę pomiędzy 7:00 a 9:00 – to od nich zależy, jak jest im wygodniej. Na części stanowisk obowiązuje również zadaniowy czas pracy. Wg przyjętej w firmie zasady Pracownicy powinni być dostępni pomiędzy 9:00 a 15:00 – pozostałe godziny pracy mogą sobie zagospodarować wg ich potrzeb i dopasować do życia prywatnego.

Skondensowany tydzień pracy – jeśli pracownik ma taką potrzebę może zawnioskować do swojego przełożonego o pracę w takim trybie. Od poniedziałku do czwartku pracuje on wtedy nieco dłużej, aby w piątek móc kończyć szybciej

Okresowe zmniejszenie etatu – jest to opcja, z której można skorzystać w przypadku pojawienia się trudności losowych w życiu pracownika. Opcja ta pozwala zmniejszyć wymiar etatu do 3/5 na okres roku. Dzięki temu pracownik może poświęcić więcej czasu na sprawy prywatne, a mniej skupiać się na pracy, z zachowaniem zatrudnienia.

ZDROWE MIEJSCE PRACY

Zdrowie szeroko rozumiane jest wpisane w naszą misję. To przekłada się również na nasze działania i zaangażowanie w tworzenie zdrowego miejsca pracy.

Budowanie kultury bezpieczeństwa to w naszej firmie cały wachlarz działań w oparciu o świadomość naszych pracowników. Zaczynamy już w pierwszych dniach pracy nowych Pracowników planując dla nich całodzienne szkolenie „Dzień z Bezpieczeństwem”, na którym poznają nasze podejście, procedury z obszaru bezpieczeństwa, ale również uczestniczą w szkoleniu z pierwszej pomocy, a także poznają zasady programu FUSK – Fajnie Uniknąć Każdej Szkody – nasz program zgłoszeń sytuacji potencjalnie wypadkowych, gdzie Pracownicy mogą zgłaszać zauważone „FUKSY” w specjalnie przygotowanej platformie.

Cyklicznie prowadzimy szkolenia w formie gry szkoleniowej „Podróż do Bezpieczeństwa”, która jest organizowana dla wszystkich pracowników. Jest to szkolenie uświadamiające ryzykowne zachowania w miejscu pracy.

Jedną z działalności, którą promujemy i wspieramy już od ponad 10 lat jest nasza Drużyna Ratowników Przedmedycznych (którzy mają zdany egzamin z kwalifikowanej Pierwszej Pomocy). Członkowie Drużyny to osoby, dla których pomaganie jest szczególnie ważne. Wszyscy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje, a dodatkowo dwa razy do roku uczestniczą w manewrach ratowniczych, wspólnie ze służbami mundurowymi. Dzięki temu ich umiejętności są na bardzo wysokim poziomie i my, Pracownicy, korzystamy z ich wiedzy i umiejętności na różne sposoby. Nasza Drużyna często organizuje szkolenia z pierwszej pomocy podczas wewnętrznych eventów. Szkolenie prowadzone przez Ratowników USP jest stałym punktem wpisanym w harmonogram onboardingu dla nowych pracowników. Jednak, przede wszystkim służą nam pomocą wtedy, kiedy potrzeba, na co dzień, w pracy.  Do Drużyny może dołączyć każdy pracownik.

W firmie prowadzimy projekt 2 Minuty – to kampania promująca zachowania bezpieczne i ekologiczne w miejscu pracy, co dodatkowo wzmacniamy w wysyłanym cyklicznie do pracowników w Newsletterze.

W ramach tego projektu zaprosiliśmy naszych pracowników do grywalizacji „Bądź Eko”, w której pracownicy w specjalnej przygotowanej aplikacji wykonywali ekologiczne zadania, które zwiększały wiedzę i utrwalały codzienne EKO nawyki.

W nasz firmowy kalendarz już od wielu lat mamy wpisany projekt „Dzień Zdrowia” – to jeden dzień poświęcony zdrowiu, bezpieczeństwu i ekologii. W poprzednich latach mieliśmy okazję organizować go zarówno stacjonarnie, kiedy to zapraszaliśmy Pracowników m.in. na spotkania z fizjoterapeutą, masażystą czy ekspertami w dziedzinie szeroko pojętego zdrowia. A także, w czasie pandemii organizowaliśmy go formule online.

Stale prowadzimy kampanię edukacyjną dotycząca segregacji odpadów czy zmniejszenia zużycia energii elektrycznej. Na co dzień, na stołówkach nie używamy plastikowych kubków, sztućców, wody w plastikowych butelkach,

Zdrowe miejsce pracy to również zdrowe i przyjazne otoczenie. W tym roku uruchomiliśmy akcję „Częstuj się, która promuje dbanie o siebie i zdrowe odżywianie. Cyklicznie na naszych stołówkach pojawiają się owocowe, warzywa, a nawet kiszonki

Ciekawym rozwiązaniem dla naszych Pracowników jest również firmowa Biblioteka, w której mogą wypożyczyć książki o tematyce biznesowej, ale również mogą wypożyczyć gry planszowe. Od jakiegoś czasu na stołówkach pojawiły się miejsca bookcrossingu, z którego korzystają nasi Pracownicy.

BENEFITY

W US PHARMACIA jednym z kluczowych elementów strategii HR jest dobrostan naszych pracowników. Dlatego z zapewniamy wszystkim Pracownikom szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych.  Zależy nam, aby poprzez szeroką ofertę tworzyć przyjazne i wspierające środowisko pracy.

Opieka Medyczna w 100% Finansowana przez Pracodawcę: Zdrowie naszych pracowników jest dla nas priorytetem. Dlatego zapewniamy dostęp do kompleksowej opieki medycznej już od pierwszego dnia pracy. Pakiet dostępny dla wszystkich Pracowników obejmuje nie tylko podstawowe konsultacje, ale również szeroki zakres specjalistycznych badań i zabiegów (m.in. rezonans magnetyczny). Każdy Pracownik ma możliwość zgłosić do pakietu członków rodzinny, zarówno dzieci, jak i seniorów. Koszty związane z dodatkowymi pakietami są konkurencyjne, a wachlarz usług jest tak samo szeroki jak dla naszych Pracowników.

Mindgram – wsparcie psychologiczne w formie dostępu do platformy Mindgram dla Wszystkich Pracowników, dzięki której dbamy o dobrostan, ogólny stan zdrowia i dobre samopoczucie. Wszyscy mogą korzystać z bezpłatnych porad psychoterapeutów, coachów i innych ekspertów m.in. finansowych czy prawnych. Ponadto, mają dostęp do bogatej oferty webinarów i kursów z zakresu zarządzania, kariery, relacji zdrowia czy finansów.

Ubezpieczenie na Życie: Oferujemy ubezpieczenie na życie, aby zapewnić naszym pracownikom i ich bliskim dodatkową warstwę bezpieczeństwa finansowego w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń.

Dofinansowanie do Wypoczynku: Wierzymy, że równowaga między pracą a życiem prywatnym jest kluczowa, dlatego oferujemy dofinansowania do wypoczynku, umożliwiając naszym pracownikom korzystanie z czasu wolnego w sposób, który najlepiej odpowiada ich potrzebom (świadczenie w ramach ZFŚS)

Karta Kulturalno-Sportowa: Promujemy aktywny tryb życia i dostęp do kultury. Nasza karta kulturalno-sportowa umożliwia korzystanie z szerokiej gamy obiektów sportowych, a także daje dostęp do wydarzeń kulturalnych, takich jak spektakle teatralne, wystawy czy koncerty. (świadczenie w ramach ZFŚS)

Dofinansowanie do Karty Multisport: Zachęcamy do utrzymania zdrowego stylu życia poprzez dofinansowanie karty Multisport, która daje dostęp do różnorodnych obiektów sportowych i rekreacyjnych w całym kraju. (świadczenie w ramach ZFŚS)

Zniżki do Teatru: Jako firma doceniamy sztukę i kulturę, dlatego oferujemy naszym pracownikom zniżki na bilety do Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu oraz Centrum Impart.

Polityka Sportowa.  Aktywność fizyczna to zdrowie i dobry duch zespołu. Co roku sponsorujemy drużyny sportowe, które wybierane są spośród zgłoszeń naszych pracowników.  O tym jaką dyscyplinę chcą trenować Pracownicy decydują oni sami. Przygotowują plan treningowy, wyszukują i wybierają zawody sportowe. Cykl działania drużyny to rok, po jego upływie odbywa się nabór drużyn na kolejny rok. Obecnie działają w US PHARMACIA 3 drużyny – piłka nożna halowa, łucznictwo i badminton.

W przyszłym roku planujemy dużą zmianę w podejściu do benefitów i przygotowujemy się do wdrożenia kompleksowej platformy benefitowej, która pozwoli naszym Pracownikom samodzielnie wybrać najbardziej pożądane benefity, a to wszystko w kafeteryjnej formule.

Zapraszamy na stronę
https://uspharmacia.pl/kariera/

 

Redakcja MP

Redakcja MP

Serdecznie zapraszamy pracodawców do udziału w VII edycji Friendly Workplace 2024.

Certyfikat "Friendly Workplace" to wyjątkowe wyróżnienie dla pracodawców, którzy kładą nacisk na dobro pracowników i tworzenie środowiska pracy, które jest zarówno przyjazne, jak i rozwijające. Jeśli zależy Ci na zadowoleniu swoich pracowników oraz na budowaniu pozytywnego wizerunku Twojej firmy, to udział w tym programie jest dla Ciebie.

W ramach programu otrzymasz wsparcie w tworzeniu nowoczesnej polityki personalnej oraz wiedzę niezbędną do stworzenia przyjaznego i rozwijającego się środowiska pracy.

Nie zwlekaj i dołącz już dziś do grona firm, które rozumieją, że szczęśliwi i zmotywowani pracownicy to klucz do sukcesu biznesowego.

Aby dowiedzieć się więcej o programie i uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o kontakt pod adresem redakcja@markapracodawcy.pl.

Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony, gdzie znajdziecie więcej informacji oraz poznacie laureatów poprzednich edycji: Dołącz do programu. Poznaj Laureatów.