Friendly-Workplace-2022
DANONE Friendly Workplace Friendly Workplace

DANONE dołącza do elitarnego grona FRIENDLY WORKPLACE!

DANONE

Danone Friendly WorkplaceGrupa spółek DANONE to światowy lider na rynku żywności, któremu we wszystkich działaniach przyświeca dbanie o zdrowie. W Polsce DANONE działa w 3 obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (DANONE), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywienie specjalistyczne, obejmujące żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywność specjalnego przeznaczenia medycznego (Nutricia).

Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz misja niesienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez oferowane produkty oraz realizowane projekty i programy – w myśl wspólnej wizji One Planet. One Health – spółki DANONE zachęcają do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień, a także przyczyniają się do zdrowia kolejnych pokoleń i lepszego stanu naszej planety.

W 10 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym i przyjaznym środowisku pracy.

DANONE Friendly workplace

 


 Ocena redakcji MarkaPracodawcy.pl

„DANONE Sp. z o.o. dołącza do elitarnego grona FRIENDLY WORKPLACE! DANONE to miejsce z otwartą kulturą organizacyjną budowaną wokół wartości takich jak bliskość, empatia oraz entuzjazm. Zdrowe i otwarte relacje międzyludzkie są jednym z podstawowych elementów tworzenia przyjaznej atmosfery w DANONE – dostrzegamy i wysoko oceniamy ten element tego pracodawcy!
Równie wysoką ocenę pragniemy wystawić firmie za solidne podejście w sferze rozwoju pracowników. Podoba nam się przemyślany proces tworzenia indywidualnych planów rozwojowych dla poszczególnych członków zespołu – adekwatnych do ich ambicji, oczekiwań i potencjału (Development Conversations, Talent Review). Ciekawą inicjatywą jest program „One Learning a Day”.
DANONE to również przyjazne dla zdrowia środowisko pracy. Firma prezentuje w tym kontekście bardzo nowoczesne i odpowiedzialne podejście czego dowodem jest wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem (WISE Work In Safe Environment) czy też programów profilaktyki prozdrowotnej (SwitchOn Health & Wellbeing). DANONE to także aktywność w wymiarze CSR. Wyrazy uznania za zaangażowanie firmy i jej zespołu w inicjatywy prospołeczne (Wolontariat HOPE).

Gratulacje dla DANONE!”


RELACJE Z PRACOWNIKAMI

Wierzymy w świat, w którym zdrowie ludzi i równowaga planety stanowią wspólny ekosystem, w którym jeden element nie może funkcjonować bez drugiego. Połączenie tych dwóch obszarów pozwala realizować naszą wizję “One Planet. One Health”, z której korzystają także sami pracownicy, np. mając dostęp do wolontariatu, opieki medycznej, ubezpieczenia i prywatnego porodu.

Staramy się inspirować każdego z naszych pracowników do interpretowania naszej wizji na swój sposób, w ramach czterech filarów:

WYWIERANIE WPŁYWU
Zachęcamy pracowników do podejmowania działań, które mają znaczący i pozytywny wpływ na środowisko.
LUDZIE W CENTRUM
Dbamy o dobre samopoczucie wszystkich pracowników. Przywiązujemy wagę do atmosfery i relacji.
POZA OBOWIĄZKAMI
Doceniamy przedsiębiorczość i innowacyjność. DANONErsi mogą wychodzić poza codziennymi obowiązkami zachęcamy naszych pracowników do aktywności społecznych.
ROZWÓJ
DANONE każdy jest zachęcany do nauki i rozwoju m.in. w ramach programów szkoleniowych. Możesz rozwijać swoje umiejętności, podróżować po świecie (dzięki możliwościom workation) i odkrywać nowe obszary działalności.

Nasze wyjątkowe wartości HOPE:

HUMANIZM
Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami. Odpowiedzialność to dla nas troska o pracowników i produkty, problemy społeczne i ochronę środowiska. Szacunek jest również dla nas bardzo ważny. Respektujemy różnice kulturowe, szanujemy partnerów związkowych oraz handlowych.
OTWARTOŚĆ
Jesteśmy ciekawi świata, patrzymy w przyszłość, słuchamy innych i odrzucamy uprzedzenia. Bycie elastycznym, energetycznym i zawsze gotowym do działania to nasza domena. Najważniejsza jest dla nas prostota w działaniu oraz możliwość uczenia się poprzez doświadczenie.
BLISKOŚĆ
(PROXIMITY) Jesteśmy empatyczni i zawsze gotowi Cię wysłuchać. Rozumiemy potrzeby naszych pracowników, dostawców i partnerów handlowych. Dzięki temu nawiązujemy autentyczne i trwałe relacje.

ENTUZJAZM
Mamy w sobie pasję i ogromny apetyt nie tylko na zdrowe jedzenie, ale przede wszystkim na wyzwania! Zrywamy z biurokracją, aby przecierać nowe szlaki i przezwyciężać niepowodzenia. Inspirujemy i pobudzamy do działania. Chcemy być najlepsi – dlatego stawiamy na indywidualny rozwój.

Nasze wartości to przekonania, które posiadamy wewnętrznie, a nasze postawy CODES są sposobem, w jaki demonstrujemy i wprowadzamy te wartości w życie. CODES kształtuje wszystkie strategie naszych pracowników, od rekrutacji pod kątem zachowań CODES po projektowanie naszego programu nauczania w celu rozwijania liderów CODES. W DANONE „jak” liczy się tak samo jak „co”. Wierzymy, że trwałe i przełomowe wyniki można osiągnąć tylko wtedy, gdy ludzie odważą się wyrazić i zademonstrować swój potencjał przywódczy.

POSTAWA: CREATES
Tworzymy przyszłość, która ma znaczenie. Odważnie podejmujemy nowe wyzwania oraz dążymy do zmian, budując wartościową przyszłość. Kompetencja: ZWINNY SPOSÓB PRACY

POSTAWA: OPENS
Jesteśmy otwarci na nowe relacje. Budujemy na co dzień autentyczne relacje, przekonując naszych partnerów do tego, w co wierzymy. Kompetencja: KONCENTRACJA NA CZŁOWIEKU

POSTAWA: DRIVES
Dążymy do realizacji długofalowych celów, jednocześnie oferując najwyższą jakość naszym klientom i lokalnym społecznościom. Kompetencja: ODPOWIEDZIALNOŚĆ I DECYZYJNOŚĆ

POSTAWA: EMPOWERS
Motywujemy i rozwijamy innych, poprzez zespołowe dążenie do celu i docenianie różnorodności. Dokonujemy sprawiedliwych ocen, dbając o ludzi i ich rozwój. Kompetencja: OTWARTOŚĆ NA RÓŻNORODNOŚĆ I WSPÓŁPRACA

POSTAWA: SELF-AWARE
Oznacza dla nas samoświadomość, wierzymy bowiem, że każda zmiana musi się rozpocząć od nas samych. Kompetencja: ODWAGA OPARTA NA EMPATII

Na co dzień stawiamy na bliskie relacje. W tym celu zdefiniowaliśmy strategię Connect, której jednym z głównych założeń jest budowanie poczucia przynależności do unikalnego świata DANONE, misji i wizji firmy, ludzi, zespołów i kultury organizacyjnej. Fundamentem tej strategii jest prowadzenie stałego dialogu z pracownikami. Cyklicznie organizujemy krótkie ankiety “Pulse Check” w celu zmierzenia nastrojów w firmie i bieżącego reagowania na nie, pracownicy mogą zadawać anonimowe pytania w naszym intranecie na każdy nurtujący ich temat, prowadzimy również otwarte sesje Q&A podczas comiesięcznych spotkań z zarządem.

Zapewniamy rozbudowany, wielokanałowy dostęp do informacji firmowych (m.in. poprzez intranet, platformę społecznościową Workplace by Meta, comiesięczne spotkania z zarządem, ekrany komunikacyjne na terenie naszych biur czy cotygodniowy newsletter zbierający najważniejsze informacje z życia firmy)

Wykorzystujemy każdą możliwą okazję, aby zbliżać ludzie do siebie i dobrze się bawić. Raz na kwartał organizujemy DANOffice Day, na który zapraszamy do biura wszystkich pracowników. W tym dniu każdy może spróbować niemalże wszystkich naszych produktów, dowiedzieć się dużo ciekawych informacji na ich temat. DANOffice Day przybiera formę marketplace, w który angażuje się dużo pracowników wystawiając swoje stoiska tematyczne i opowiadając innym o różnych ciekawych rzeczach z życia firmy. Tego dnia czeka na naszych pracowników również wspólny lunch, masaże w biurze jak również inne ciekawe atrakcje sprzyjające integracji. Dodatkowo z okazji różnego rodzaju świąt (np. Dzień Dziecka czy Boże Narodzenie) organizujemy każdorazowo ciekawe wydarzenia na które zapraszamy pracowników naszej firmy.

ROZWÓJ PRACOWNIKÓW

W Grupie spółek DANONE kierujemy się podejściem, że to pracownik odpowiedzialny jest za swój rozwój i bez jego zaangażowania proces rozwojowy nie może się odbywać. Tę informację przekazujemy nowo dołączającym pracownikom. Rolą HRu oraz przełożonego jest natomiast wspieranie pracownika w rozwoju i dopasowanie najlepszych rozwiązań w oparciu o jego potrzeby. Podstawą procesu są rozmowy rozwojowe Development Converations odbywające się pomiędzy pracownikiem i jego przełożonym. Na ich podstawie tworzone są plany rozwojowe i dobierane adekwatne rozwiązania, aby wspierać ambicje pracownika. Pracownicy objęci są również procesem Talent Review, mającym na celu wychwycenie “potencjałów” objętych dodatkowymi działaniami rozwojowymi.

W ramach oferty szkoleniowej pracownicy mają dostęp do wewnętrznej platformy e-learningowej Campus X, na której znajduje się szereg szkoleń funkcyjnych oraz wspierających rozwój kompetencji miękkich. Dodatkowo pracownicy mają dostęp do: LinkedInLearning, Coursera oraz Get Abstract.

Poza szkoleniami e-learningowymi pracownicy korzystają ze szkoleń wewnętrznych w ramach programu Speed Learning prowadzonego przez 53 Trenerów Wewnętrznych. W ramach programu w ciągu roku realizujemy ok. 100 sesji szkoleniowych, w ramach, których dostępnych jest prawie 1000 miejsc. Tematy dostępne w ramach Speed Learning to: Efektywność osobista, Prezentacje biznesowe, Wywieranie wpływu, Excel, Generacje, Budowanie zespołów, Angażujące spotkania online, Różnice kulturowe. Program cały czas jest rozwijany o nowe tematy.

Pracownicy mają również dostęp do szkoleń zewnętrznych dobieranych na podstawie potrzeb zdiagnozowanych podczas Development Conversations. Najczęściej są to szkolenia ściśle powiązane z ich profilem zawodowym.

Dla naszych liderów mamy 2 dedykowane programy rozwojowe: Proximity Manager 1 i Proximity Manager 2 rozwijających ich kompetencje managerskie. W ramach programu szefowie zespołów poznają takie tematy jak: Zarządzanie Sytuacyjne, model efektywnych zespołów, rozwijają umiejętność motywowania, delegowania i udzielania feedbacku. Na drugim etapie szkolenia dowiadują się jak budować strategię zespołu, dbać o ciągłość pracy w zespole, jak rozwijać swoich pracowników i jak zadbać o efektywność zespołu.

W firmie promujemy podejście One Learning a Day, zachęcając pracowników, by w ramach swojego czasu pracy, zarezerwowali również przestrzeń na rozwój. Każdy z departamentów ma dedykowanego Learning Talent Development & Managera, który odpowiedzialny jest za przygotowanie i koordynację procesów rozwojowych, pracując blisko z biznesem trafnie diagnozuje potrzeby rozwojowe pracowników i dobiera adekwatne rozwiązania.

Oferta rozwojowa obejmuje również stosowanie metodologii Insights Discovery, która pozwala nam zadbać o efektywność osobistą i efektywność zespołów. W ramach oferty szkoleniowej pracownicy mogą brać udział w szkoleniach otwartych, gdzie poznają metodologię Insights Discovery, sesjach coachingowych gdzie pogłębiają wiedze na temat swojego profilu oraz sesjach zespołowych, które mają na celu wzmacnianie efektywności pracy i komunikacji wewnątrz zespołu.

WORK LIFE BALANCE

Naszą ambicją jest promowanie zdrowego stylu życia oraz zapewnienie stymulującego i produktywnego środowiska pracy. Sądzimy, że zarówno jako organizacja jak i pracownicy możemy czerpać korzyści z pracy zdalnej. Pomaga nam ona zrównoważyć życie prywatne z zawodowym oraz zapewnia środowisko, które wspiera osiągnie pełnego potencjału.

Dlatego w naszych biurach w Warszawie obowiązuje praca w modelu hybrydowym, który opiera się na zasadzie: 2 dni pracy w biurze, 3 dni pracy zdalnej w tygodniu.

Dodatkowo oferujemy możliwość pracy zdalnej przez maksymalnie 30 dni roboczych z krajów Unii Europejskiej lub dowolnego miejsca w Polsce.

Polityka rodzicielska

Założenie rodziny to wyjątkowe wydarzenie w życiu każdego człowieka. Dlatego jako firma staramy się stwarzać jak najlepsze warunki do tego, by każdy z pracowników mógł spełniać swoje marzenia zarówno jako rodzic, jak i jako odnoszący sukces pracownik. W tym celu powstała Polityka Rodzicielska mająca zapewnić pomoc przed i po urodzeniu dziecka, jak i umożliwić bezproblemowy powrót do pracy i czerpanie z niej satysfakcji przy jednoczesnym  wychowywaniu dziecka.

Wiemy, że zarówno tuż po narodzinach dziecka, jak i w okresie przedszkolnym i szkolnym, elastyczne godziny pracy mogą zmniejszyć poziom stresu u rodziców. Z tego powodu jako firma, umożliwiamy rodzicom:

  • wcześniejsze zaczynanie i kończenie pracy,
  • udział w wywiadówkach i badaniach medycznych dziecka,
  • elastyczność w czasie przystosowywania się dziecka do przedszkola oraz w okresie szkolnym.

W dzisiejszych czasach ojcowie nie tylko dbają o utrzymanie rodziny, ale też na równi z matkami uczestniczą w wychowywaniu swoich młodych pociech. Dlatego oferujemy specjalne przywileje, które pomagają im jak najlepiej spełniać się w roli rodzica. Ojcowie pracujący w DANONE mogą skorzystać z dodatkowego dnia urlopu z okazji narodzin dziecka.

Zdrowie i dobre samopoczucie pracowników to ważna sprawa. A ponieważ połączenie pracy zdalnej i hybrydowej z obowiązkami domowymi może stanowić nie lada wyzwanie powstał w naszej firmie program SwitchOn Health & Wellbeing, w ramach którego organizujemy różnego rodzaju webinary wspierające wellbeing pracowników. Każdy webinar poprzedzony jest krótką ankietą w naszej wewnętrznej sieci społecznościowej, w której to pracownicy wybierają interesujący ich temat spotkania z ekspertem. Dotychczas odbyły się następujące spotkania tematyczne: konsultacje z fizjoterapeutami oraz dietetykami, techniki świadomego oddychania, dbaj o wzrok, praca z wewnętrznym krytykiem i wspieranie życzliwości dla samego siebie, optymalizacja stresu – zmień podejście do stresu, menu na home ofice – jak odżywiać się z głową, energetyczna pętla – jak pozbyć się zmęczenia i odzyskać siły, JUST REST – Jak nauczyć się odpoczywać i przełączyć się między pracą a regeneracją?

W pracy promujemy zasady wspierające efektywność, która przekłada się na wellbeing. W ramach zasad organizowania dnia pracy zachęcamy pracowników aby spotkania umawiali z poszanowaniem przerwy na lunch a w piątki nie organizowali spotkań po godzinie 15:00.

ZDROWE MIEJSCE PRACY

W grupie spółek DANONE obowiązuje system zarządzania bezpieczeństwie o nazwie WISE – Work In Safe Environment. Jego założeniem jest dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników w miejscu pracy. Jednym z założeń systemu jest zaangażowanie i współpraca wszystkich pracowników. Stanowią one podstawę naszej kultury bezpieczeństwa która polega na tym że:

  • każde większe spotkanie rozpoczynamy od poświęcenia chwili na temat zdrowia, bezpieczeństwa lub dobrego samopoczucia,
  • mamy wewnętrzne standardy bezpieczeństwa i zdrowia
  • uczymy proaktywnego podejścia do bezpieczeństwa i zdrowia
  • monitorujemy wskaźniki bezpieczeństwa, analizujemy trendy
  • podlegamy wewnętrznym i zewnętrznym audytom potwierdzającym nasze podejście do bezpieczeństwa i zdrowia
  • w firmie funkcjonują dedykowane zespoły bezpieczeństwa i drużyna bezpieczeństwa
  • WISE jest obowiązkowym elementem onboardingu dla nowych pracowników

Stawiając na rozwój w sferze bezpieczeństwa organizujemy szkolenia z pierwszej pomocy oraz bezpiecznej jazdy dla pracowników sprzedaży terenowej, których podstawowym narzędziem pracy jest samochód.

Dbając o ergonomię przeprowadzamy ekspertyzy ergonomiczne dot. stanowisk pracy oraz audyty ergonomiczne w biurze. Dodatkowo zapewniamy przedstawicielom handlowym wózki transportowe.

Dbając o przyjazne dla zdrowia środowisko pracy prowadzimy działania, których celem jest budowanie u pracowników umiejętności radzenia sobie ze stresem, emocjami, wzmacniania kompetencji w obszarze rezyliencji i wspierania ich w obszarze zdrowia. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie wynikające również z trwających zmian organizacyjnych w firmie stale rozwijamy dedykowany program obejmujący edukację w zakresie:

  • Co mi pomoże czuć się dobrze w pracy i poza nią? Jak radzić sobie ze stresem?
  • Czym jest rezyliencja i jak rozwijać techniki rezyliencji na co dzień
  • Jak zadbać o siebie w procesie zmiany?
  • Jak skutecznie przeprowadzić zespół przez zmianę i pomóc pracownikom zachować energię do działania?
  • HRowe piątki (dedykowane spotkania poświęcone psychoedukacji i przygotowaniu zespołu HR do wspierania organizacji w okresie zmiany)
  • Konsultacje psychologiczne w ramach pakietów medycznych

Prowadzimy akcje promujące zdrowy styl życia:

  • kampanie promujące aktywny tryb życia, zdrowe odżywianie się oraz budujące świadomość w obszarze zarządzania własną energią
  • zachęcamy do odpoczynku i “czasowego wyłączenia się” celem podniesienia poziomu energii i efektywności.
  • organizujemy wyzwania sportowe dla pracowników
  • udostępniamy pracownikom dostęp do platformy z ćwiczeniami oraz platformę społecznościową do dzielenia się uczestnictwem i osiągnięciami w zakresie aktywności fizycznej (dobre praktyki, motywacja)
  • stawiając na profilaktykę organizujemy szczepienia przeciw grypie, akcje zachęcające do corocznego przeglądu zdrowia w ramach oferowanych pakietów medycznych oraz konsultacje ze specjalistami na terenie biura : badania znamion, analiza składu ciała, konsultacje z fizjoterapeutą, badanie stóp
  • oranizujemy masaże na terenie biura
  • oferujemy możliwość wynajęcia obiektu sportowego przez pracowników do ćwiczeń
  • organizujemy Power Audyt – zachęcamy pracowników do wykonania indywidualnego badania pozwalającego zmierzyć poziom energii w 6 obszarach. Na podstawie wyników otrzymują oni dedykowany raport z rekomendacjami w jaki sposób zadbać o siebie na poziomie indywidualnym

Przez cały czas trwania pandemii, w związku z realnym zagrożeniem COVID-19 skupiamy się na zapewnieniu pracownikom i współpracownikom najwyższego poziomu bezpieczeństwa:

  • dokonaliśmy oceny ryzyka COVID-19 dla całje organizacji
  • dostosowaliśmy działania do specyfiki 3 obszarów: biura, sprzedaży i operacji: zasady pracy, spotkań, szkoleń, podróży, przyjmowania gości, środków ochrony
  • przeprowadziliśmy badanie dot. potrzeb i obaw pracowników
  • opracowaliśmy sposoby postępowania dla różnych scenariuszy kryzysowych
  • uruchomiliśmy platformy informacyjne, komunikacyjne i edukacyjne dla pracowników dot. tematów medycznych, prawnych i bieżących
  • umożliwiliśmy pracę zdalną z dostosowaniem narzędzi i zasad bezpieczeństwa
  • stworzyliśmy bezpieczne miejsce pracy: wskazanie stanowisk pracy, bezpieczny dystans, limity osób w przestrzeniach wspólnych, itp.
  • Zorganizowaliśmy akcję szczepień przeciwko Covid w miejscu pracy

BENEFITY

Na temat benefitów możemy się rozpisywać długo. Nie ukrywamy tego, co oferujemy naszym pracownikom, dlatego stworzyliśmy dedykowaną zakładkę na naszej stronie karierowej, na której w przystępny sposób opisane są wszystkie nasze benefity: https://careers.danone.com/pl/pl/Benefity.html

Na szczególną uwagę zasługuje benefit w postaci prywatnego porodu, którego koszty pokrywa DANONE 😊 oraz workation – możliwość pracy zdalnej z różnych krajów w UE.

Uczestnictwo pracowników w programach prospołecznych (wolontariat) – ostatnie 3 lata.

W grupie spółek DANONE prowadzimy program Wolontariatu HOPE. Powstał on z inicjatywy pracowników w 2010 roku, łącząc ich chęć niesienia pomocy z budowaniem zaangażowania i odpowiedzialności. Jest to wewnętrzny konkurs grantowy, w ramach którego pracownicy zgłaszają swoje projekty społeczne, by otrzymać dofinansowanie na ich realizację. Jego celem jest wspieranie inicjatyw naszych pracowników, których realizacja wpływa pozytywnie na ochronę środowiska i wspiera społeczności lokalne, a im dostarcza satysfakcji z niesienia dobra, jak również pozawala zasmakować współpracy w dziedzinach pozabiznesowych.

Przez ostatnie 3 lata dofinansowaliśmy 287 projektów, w których pomoc otrzymało 25 770 odbiorców. W projekty zaangażowało się 1370 pracowników-wolontariuszy, którzy realizowali działania na rzecz innych przez 8062 godziny. W pomoc przy projektach zainicjowanych przez pracowników włączyło się również 1212 osób spoza firmy, głównie to osoby bliskie (partnerzy, dzieci, członkowie organizacji i instytucji dla jakich realizowano działania).

Wolontariusze HOPE swoimi działaniami odpowiadali na ważne potrzeby placówek medycznych, oświatowych, organizacji pozarządowych. W 2020 roku, w edycji wiosennej skupili na pomaganiu w walce z koronawirusem, zadbali o maseczki, płyny do dezynfekcji, środki ochrony osobistej i inne potrzebne rzeczy. W edycji świątecznej, która odbywała się w czasie największych obostrzeń covidowych, Wolontariusze wspierali personel medyczny i nauczycieli. Działania wolontariuszy miały na celu dodanie otuchy i podziękowanie za pracę w trudnych warunkach.

W 2021 roku, w kolejnym roku pandemii COVID-19, kontynuowano walkę z koronawirusem, Pracownicy-wolontariusze prowadzili warsztaty spotkania on-line, organizowali zajęcia dla dzieci ( w miarę możliwości na świeżym powietrzu), prowadzili wolontariat kompetencji.

Razem na Święta było hasłem świątecznej edycji 2021. Zachęcano do integracji międzypokoleniowej, wspierania i pomocy osobom potrzebującym, niemarnowania żywności.

W 2022 roku pod hasłem Pomagamy potrzebującym Wolontariusze HOPE skupili się na pomocy uchodźcom z Ukrainy, placówkom i organizacjom, które wspierają osoby z Ukrainy. Wolontariusze pomagali również zaprzyjaźnionym beneficjentom, których wspierają od lat.

Danone Friendly workplace 2022

Redakcja MP

Redakcja MP

Serdecznie zapraszamy pracodawców do udziału w VII edycji Friendly Workplace 2024.

Certyfikat "Friendly Workplace" to wyjątkowe wyróżnienie dla pracodawców, którzy kładą nacisk na dobro pracowników i tworzenie środowiska pracy, które jest zarówno przyjazne, jak i rozwijające. Jeśli zależy Ci na zadowoleniu swoich pracowników oraz na budowaniu pozytywnego wizerunku Twojej firmy, to udział w tym programie jest dla Ciebie.

W ramach programu otrzymasz wsparcie w tworzeniu nowoczesnej polityki personalnej oraz wiedzę niezbędną do stworzenia przyjaznego i rozwijającego się środowiska pracy.

Nie zwlekaj i dołącz już dziś do grona firm, które rozumieją, że szczęśliwi i zmotywowani pracownicy to klucz do sukcesu biznesowego.

Aby dowiedzieć się więcej o programie i uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o kontakt pod adresem redakcja@markapracodawcy.pl.

Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony, gdzie znajdziecie więcej informacji oraz poznacie laureatów poprzednich edycji: Dołącz do programu. Poznaj Laureatów.