Friendly-Workplace-2022
Aktualności Lektura

EMPLOYER BRANDING praktyczny podręcznik – Edyta Sander / Mateusz Jabłonowski – polecamy

EMPLOYER BRANDING praktyczny podręcznik

Każda nowa książka poświęcona tematyce employer brandingu budzi w nas duże zainteresowanie. Podobnie było w przypadku EB-owego podręcznika autorstwa Edyty Sander i Mateusza Jabłonowskiego, który w styczniu trafił do naszej redakcji. Już na wstępie naszą uwagę zwrócił efekt wizualny – okładka książki i przyjazny layout zachęcają do lektury. A to tylko przedsmak tego, co znajdujemy w środku.

Książka zawiera przegląd najbardziej przydatnych narzędzi i pojęć oraz ich praktyczne zastosowanie w codziennych działaniach, związanych z budowaniem wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.

Jak planować projekty EB? Na czym polega marketing rekrutacyjny? Jak budować relacje ze studentami?

Czyli szeroką gamę zagadnień i rozwiązań zaprezentowano w przystępnej i praktycznej formie. Podręcznik sprawdzi się jako pozycja pomagająca uporządkować wiedzę w dziedzinie EB, a także źródło cennych wskazówek oraz inspiracji, pozwalających zwiększyć skuteczność i efektywność działań employer brandingowych. Autorzy książki rzetelnie omawiają prezentowane narzędzia, zarówno w odniesieniu do korzyści, jakie z nich płyną (tu proponując mierniki sukcesu KPI), jak i potencjalnych wyzwań oraz zagrożeń już na etapie planowania działań, a następnie ich realizacji. To bardzo cenna wiedza, przede wszystkim dlatego, że wynika z praktyki, co odzwierciedlają zamieszczone w książce konkretne przykłady rozwiązań stosowanych na rynku, a także wypowiedzi osób na co dzień związanych z HR-em. Jest to o tyle ważne, że jak powszechnie wiadomo lepiej uczyć się na cudzych, w tym przypadku osiągnięciach. W książce zawarte są także, naszym zdaniem jedne z ciekawszych, tematy związane z social mediami, m.in. omawiające działania EB na TikToku i kwestie związane z realizacją podcastów i produkcji wideo.

W naszej ocenie podręcznik stanowi głębokie i rzetelne kompendium wiedzy, dedykowane wszystkim związanym z branżą HR i marketingiem rekrutacyjnym. Dlatego Autorom należą się podziękowania za ich pracę, która zaowocowała wartościową i przekrojową publikacją. Pozostaje w nas jednak pewien niedosyt, gdyż widzimy jeszcze wiele tematów, jak np. trendy w mediach rekrutacyjnych, portale pracy, portale opinii pracowników, certyfikaty i rankingi pracodawców, które warto poruszyć. Dlatego z niecierpliwością będziemy czekać na kolejną pozycję autorstwa Edyty Sander i Mateusza Jabłonowskiego. Tymczasem gratulujemy Autorom, a wszystkim zainteresowanym tematem polecamy lekturę książki.

Piotr Ługowski i MarkaPracodawcy.pl poleca 🙂

Redakcja MP

Redakcja MP

Serdecznie zapraszamy pracodawców do udziału w VII edycji Friendly Workplace 2024.

Certyfikat "Friendly Workplace" to wyjątkowe wyróżnienie dla pracodawców, którzy kładą nacisk na dobro pracowników i tworzenie środowiska pracy, które jest zarówno przyjazne, jak i rozwijające. Jeśli zależy Ci na zadowoleniu swoich pracowników oraz na budowaniu pozytywnego wizerunku Twojej firmy, to udział w tym programie jest dla Ciebie.

W ramach programu otrzymasz wsparcie w tworzeniu nowoczesnej polityki personalnej oraz wiedzę niezbędną do stworzenia przyjaznego i rozwijającego się środowiska pracy.

Nie zwlekaj i dołącz już dziś do grona firm, które rozumieją, że szczęśliwi i zmotywowani pracownicy to klucz do sukcesu biznesowego.

Aby dowiedzieć się więcej o programie i uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o kontakt pod adresem redakcja@markapracodawcy.pl.

Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony, gdzie znajdziecie więcej informacji oraz poznacie laureatów poprzednich edycji: Dołącz do programu. Poznaj Laureatów.