Friendly-Workplace-2022
Ailleron Friendly Workplace Friendly Workplace

Ailleron z Certyfikatem Friendly Workplace 2023

Ailleron Friendly Workplace 2023

Ailleron-Friendly-Workplace 2023Ailleron to firma, która specjalizuje się w tworzeniu produktów własnych oraz Financial Technology Services dla firm z branży finansowej z całego świata. Nasze rozwiązania oparte na chmurze, AI czy SaaS zostały docenione przez liderów rynku. Nasze sukcesy nie byłyby jednak możliwe bez ekspertów IT, których wiedza i doświadczenie pozwalają nam tworzyć nasze unikalne i kompleksowe rozwiązania. Aktualnie we wszystkich naszych zespołach pracuje prawie 400 specjalistów z różnych dziedzin. Korzystamy z nowoczesnych technologii (AI, ML, Cloud i inne), najnowszych metod zarządzania (Scrum, Management 3.0) oraz pozwalamy naszym zespołom mieć realny wpływ na projekty, które tworzą.

Ocena redakcji MarkaPracodawcy.pl

Nagrodę oraz certyfikat FRIENDLY WORKPLACE przyznajemy dla AILLERON w pierwszym rzędzie za obszar relacji z pracownikami oraz przyjazną kulturę organizacyjną budowaną na filarach, takich jak pasja w działaniu, uczciwość, empatia, siła doceniania. Jesteśmy przekonani, że wspomniane filary, jak również kultura otwartości oraz wzajemnego szacunku budują pozytywną atmosferę w całej organizacji. Podoba nam się prorozwojowa polityka firmy, którą odzwierciedla szereg wartościowych programów szkoleniowych, jak np. AKADEMIA AILLERON czy ALILLERON POWER CAMP. Bardzo wysoko oceniamy działania firmy w sferze work-life balance. Na wyrazy uznania zasługują zwłaszcza inicjatywy integrujące zespół oraz projekty angażujące pracowników w obszarze ekologii i zdrowego stylu życia (#Well-being challenge). Dodatkowe aspekty zasługujące na wyróżnienie to zaangażowanie firmy i jej pracowników w działania prospołeczne.

Wyrazy uznania dla całego teamu AILLERON 🙂

RELACJE Z PRACOWNIKAMI

Wartości Ailleron to:

PARTNERSTWO – pracownicy to nasi partnerzy, z którymi budujemy długotrwałe relacje. Wspieramy ich w sposób otwarty, uczciwy i pełen szacunku. Stosujemy to podejście we wszystkim, co robimy.

PASJA – jesteśmy zmotywowani, pełni pasji i naprawdę lubimy to, co robimy. Nieustannie odkrywamy nowe obszary i działamy z pełnym zaangażowaniem. Postrzegamy wyzwania jako szanse na rozwój, zarówno dla całej firmy, jak i dla każdego z nas. Jesteśmy dumni, że mamy na pokładzie ludzi z pasją i uwielbiamy wspierać ich zainteresowania.

MISTRZOSTWO – naszym celem jest osiągnięcie prawdziwego mistrzostwa. Inwestujemy w nowe technologie i umiejętności, ale przede wszystkim w ludzi, którzy za nimi stoją. Dzięki temu możemy dostarczać naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, a naszym pracownikom – stymulujące środowisko do rozwoju.

UCZCIWOŚĆ – nasza uczciwość, szczerość i otwarta, przejrzysta komunikacja są dla nas powodem do dumy. One sprawiają, że można na nas polegać niezależnie od sytuacji i pozwalają nam sprawnie pokonywać wszelkie przeszkody. Zawsze bierzemy odpowiedzialność za nasze decyzje i działania. Dotrzymujemy słowa i tego samego oczekujemy od innych.

EMPATIA – przejawiamy szczere zainteresowanie perspektywami innych osób. Dlatego do każdej sytuacji podchodzimy z troską i współczuciem, słuchając i doceniając innych. Nasza wrażliwość pozwala nam dostrzegać problemy występujące wokół nas. Nasza fundacja „Możesz Na Mnie Liczyć” powstała, aby nieść pomoc i zwiększać możliwości wszędzie tam, gdzie jest to możliwe.

ROZWÓJ PRACOWNIKÓW

W Ailleron mocno stawiamy na szkolenia i rozwój naszych #AilleronExperts. Poza dedykowanym budżetem szkoleniowym każdy z nas ma dodatkowo do dyspozycji 80 godzin na szkolenia na dany rok. Organizujemy także wewnętrzne inicjatywy rozwojowe takie jak:

Akademia Ailleron – to cykl szkoleń i warsztatów z zewnętrznymi trenerami, których tematyka dostosowana jest do aktualnych potrzeb biznesowych i trendów rynkowych. Celem programu jest rozwój kluczowych kompetencji zarówno miękkich, jak i twardych, które pozwolą budować dobrą współpracę w zespołach oraz dostarczać usługi i technologię na najwyższym poziomie.

Akademia Ailleron – szkolenia i rozwój w naszej firmie w wersji 6.0

Ailleron Power Up Camp  – to ogólnofirmowy event rozwojowy dla wszystkich pracowników Ailleron, którego głównym celem jest wewnętrzna wymiana wiedzy. Każdy z naszych pracowników może zgłosić się z wybranym przez siebie tematem i zaprezentować go na forum. Wystąpienia dotyczą różnych tematów: technicznych, sprzedażowych, czy z zakresu kompetencji miękkich.  To doskonała okazja do wymiany praktycznego know-how i dzielenia się doświadczeniem. Główny cel to wykorzystanie wiedzy do rozwoju pracowników, a co za tym idzie także rozwoju firmy.

Ailleron Power Up Camp, czyli jak nasi pracownicy dzielą się wiedzą

Ścieżki karier – na ten moment mamy wyznaczone ścieżki dla developerów, architektów, UX i UI, w dalszej kolejności pracujemy nad ścieżkami karier dla analityków i testerów. Celem projektu jest: wskazanie pracownikom możliwości rozwoju, wraz z uwzględnieniem jego  kierunku; transparentne i klarowne komunikowanie różnic oraz wskazanie konkretnych kompetencji na określonym stopniu seniority; dostarczenie managerom narzędzia pomocnego do oceny, feedbacku, rozwoju pracowników; opracowanie jasnych wytycznych służących do rekrutacji pracowników, które pozwolą także na sprawniejszą współpracę pomiędzy różnymi zespołami/osobami w zakresie rekrutacji.

People Catch UP – to inicjatywa w formie webinarów i warsztatów organizowanych przez nasz Dział People dla osób z biznesu. Spotkania dotykają zagadnień z zakresu umiejętności miękkich i procesów organizowanych przez specjalistów HR. Mają one być również przestrzenią do wymiany wiedzy w tych obszarach.

WORK LIFE BALANCE

W Ailleron  dbamy o work life balance naszych pracowników, troszcząc się o ich dobre samopoczucie i stan zdrowia. W ramach tych działań mamy:

  • elastyczne godziny pracy,
  • elastyczne godziny i miejsce pracy,
  • zniżkę 50% na aplikację MINDY dbającą o mental health.

Co roku organizujemy ogólnofirmową akcję #Well-being challenge, a w kwietniu ruszamy już z 3 edycją programu. Akcja ta ma na celu zachęcenie pracowników do aktywności fizycznej, zadbania o swoją dietę i mental health.

W każdej edycji stawiamy na ruch i aktywność fizyczną, która ma motywować do działania, np. sportowe rywalizacje lub BINGO, podczas którego pracownicy musieli zrealizować jak najwięcej zadań, ale także wykazać się inicjatywą i wymyślić kilka dodatkowych aktywności fizycznych.

W ramach programu raz w miesiącu organizujemy webinary, spotkania ze specjalistami w zakresie dietetyki, dobrego snu, radzenia sobie ze stresem, relaksacji, zapobiegania wypaleniu zawodowemu. W tegorocznej edycji dodatkowo planujemy comiesięczną prasówką z zakresu szeroko pojętego mental health z praktycznymi artykułami i poradnikami.

W tym sezonie po raz drugi planujemy letnią strefę chill, czyli szereg działań, dzięki którym nasi pracownicy bardzo miło będą wspominali swoje przerwy w pracy. W tym czasie zamawiamy dla pracowników zdrowe soki owocowe i coś dla ochłody np. baristę, który przygotowuje kawę mrożoną.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6944641479390707714

ZDROWE MIEJSCE PRACY

Już na samym początku podczas onboardingu nasi pracownicy przechodzą szkolenie BHP, poznając zasady bezpiecznej i ergonomicznej pracy zarówno w biurze, jak i w domu.

BENEFITY

W Ailleron mamy szeroki pakiet benefitów:

  • opieka medyczna – gwarantująca dostęp do wielu specjalistów w wielu placówkach medycznych, w pakiecie podstawowym poza standardowymi specjalistami, mamy również dostęp do takich specjalistów jak psycholog, psychiatra, dietetyk, seksuolog oraz posiadamy pakiet rehabilitacji;
  • ubezpieczenie na życie – każdy z pracowników może wykupić dla siebie lub rodziny dodatkowe ubezpieczenie na życie;
  • 80 godzin przeznaczonych na rozwój i szkolenia pracownika;
  • karta sportowa – z szeroką ofertą i dostępem do wielu obiektów sportowych – dla pracowników oraz osób towarzyszących i/lub dzieci;
  • zniżki na eventy kulturalne – co miesiąc nasi pracownicy otrzymują zniżki do wielu instytucji kulturalnych w kilku miastach (teatry, koncerty, filharmonie);
  • zajęcia językowe – angielski lub niemiecki w grupach o dopasowanym poziomie językowym, organizowanych w godzinach pracy;
  • biblioteka firmowa – dostępna dla wszystkich pracowników, mamy również specjalną aplikację, w której pracownicy mogą szybko i sprawnie wypożyczyć wybraną książkę;
  • co tydzień zdrowe przekąski takie jak owoce czy jogurty. 🙂

INICJATYWY

Zaangażowanie firmy w inicjatywy związane z:

(1) edukacją na rynku pracy (Partner wydarzeń zewnętrznych – targi pracy, seminaria, publikacje);

Regularnie angażujemy się w eventy branżowe oraz edukacyjne. W ostatnim czasie mocno stawiamy na młode talenty, organizując:

Reach for the stars with Ailleron – kampania rekrutacyjno-employer brandingowa, której celem było m.in. pokazanie, co łączy branżę fintech i kosmos. 🙂 Pokazaliśmy również, że odwaga w przekraczaniu granic tego, co standardowe, innowacyjne podejście w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań oraz pomysłowość i pasja, które pozwalają osiągnąć więcej, to coś, co nas wyróżnia. Dlatego też jako firma postanowiliśmy zaangażować się w projekt budowy rakiety sondującej 3-TTK autorstwa AGH Space Systems. Studenci z AGH Space System brali udział w światowym konkursie Spaceport America Cup. Wspierany przez nas projekt miał wielowymiarowy charakter naukowy, podczas lotu badany był wpływ środków uspokajających na krewetki – potencjalnych dostawców substancji odżywczych dla roślin hodowanych poza Ziemią.

https://reachforthestars.ailleron.com/

Ailleron Day na Politechnice Krakowskiej – podczas tego eventu specjalista z Ailleron poprowadził wykład dla studentów kierunków informatycznych, a uczestnicy mieli okazję porozmawiać z naszymi ekspertami oraz poznać oferty naszych staży.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6985923499743678464

Prelekcje w technikach – przeprowadziliśmy już 3 prelekcje  w krakowskich szkołach: Technikum Elektryczne, Zespół Szkół Łączności, Technikum Energetycznym. Nasi specjaliści od praktycznej strony opowiedzieli, jak wygląda praca w zespołach, jak przejść ścieżkę od ucznia do doświadczonego programisty. Ta inicjatywa to cykl, który planujemy regularnie prowadzić w kolejnych szkołach, podczas których nasi #AilleronExperts dzielą się wiedzą i pozytywną energią.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7006624822440955905

(2) uczestnictwem pracowników w programach prospołecznych (wolontariat) – ostatnie 3 lata.

Razem z Fundacją Możesz Na Mnie Liczyć organizowaliśmy zbiórki bożonarodzeniowe dla dzieci z domów dziecka, dla Szpitala Dziecięcego w Prokocimiu oraz Małopolskiego Hospicjum dla dzieci, a także zbiórki dla schroniska Psie Pole. Dodatkowo każdy z pracowników może zgłosić inicjatywę, w której chciałby pomóc potrzebującym. Oczywiście każdy pracownik, który znajdzie się w potrzebie, może również liczyć na pomoc i nasze wsparcie.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7013782037408985088

 

Ailleron Friendly Workplace 2023

Redakcja MP

Redakcja MP

Serdecznie zapraszamy pracodawców do udziału w VII edycji Friendly Workplace 2024.

Certyfikat "Friendly Workplace" to wyjątkowe wyróżnienie dla pracodawców, którzy kładą nacisk na dobro pracowników i tworzenie środowiska pracy, które jest zarówno przyjazne, jak i rozwijające. Jeśli zależy Ci na zadowoleniu swoich pracowników oraz na budowaniu pozytywnego wizerunku Twojej firmy, to udział w tym programie jest dla Ciebie.

W ramach programu otrzymasz wsparcie w tworzeniu nowoczesnej polityki personalnej oraz wiedzę niezbędną do stworzenia przyjaznego i rozwijającego się środowiska pracy.

Nie zwlekaj i dołącz już dziś do grona firm, które rozumieją, że szczęśliwi i zmotywowani pracownicy to klucz do sukcesu biznesowego.

Aby dowiedzieć się więcej o programie i uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o kontakt pod adresem redakcja@markapracodawcy.pl.

Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony, gdzie znajdziecie więcej informacji oraz poznacie laureatów poprzednich edycji: Dołącz do programu. Poznaj Laureatów.