Wiesz, że co trzeci pracownik rozważa zmianę pracy? Czy jesteś na tę sytuację przygotowany? Co robisz, by przyciągnąć kandydatów do Twojej firmy?
Twoja firma musi spełnić dwa warunki. Po pierwsze być rozpoznawalnym pracodawcą, czyli nazwa firmy musi budzić konkretne skojarzenia – z Twoją branżą, z asortymentem, który oferuje. Po drugie trzeba zadbać o to, by się wyróżnić wśród pracodawców w danej branży.
W ten sposób postępują najbardziej atrakcyjni i rozpoznawalni pracodawcy. I to właśnie tym firmom proces rekrutacji zajmuje mniej czasu. Ponadto firmy te potwierdzają, że pozyskani kandydaci lepiej dopasowują się do firmy, jej kultury organizacji, a jako pracownicy są bardziej zadowoleni i zaangażowani.
Konsekwentne działania employer brandingowe przynoszą określone rezultaty. Zdecydowana większość pracodawców zauważa, że rekrutacja nowych pracowników jest efektywniejsza oraz wyższy jest też poziom zaangażowania pracowników, co przekłada się również na poziom efektywności pracy.
Z tego właśnie powodu coraz większe grono pracodawców rozpoczyna działania employer brandingowe. Mogą one obejmować zarówno działania rekrutacyjne, jak i wizerunkowe czy CSR-owe. Jednak wspólnym punktem wyjścia jest określenie tego, czym dana firma wyróżnia się spośród innych pracodawców.
Właśnie temu tematowi są poświęcone zbliżające się 2-dniowe warsztaty:
“Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy?”.
Dzięki nimi dowiedz się co powinieneś zrobić już dziś, by pozyskać najlepszych kandydatów oraz zbudować trwałą więź między pracodawcą a pracownikami.
Program 2-dniowych warsztatów obejmuje m.in.:
- jak przyciągać właściwe osoby do firmy,
- skąd czerpać wiedzę na temat firmy i kandydatów,
- jakie oferować benefity, by były docenione przez pracowników,
- jak kształtować kulturę sensu pracy,
- jak zadbać o komunikację zewnętrzną i wewnętrzną,
- jak monitorować efekty.
W trakcie warsztatów, które odbywają się w małej grupie do 12 osób, rozwiązywane są studia przypadków. Uczestnicy otrzymują również gotowe szablony, które można wykorzystać niezwłocznie w swojej pracy. Zastosowana metoda learning by doing sprawia, że warsztaty to w 80 proc. czas poświęcony na praktykę a tylko w 20.proc. na teorię i podsumowania.
Warsztaty są prowadzone przez Julitę Dąbrowską – doświadczonego praktyka-marketera. Autorkę dwóch książek “Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce” oraz “Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami”, która na co dzień pomaga innym odkryć to coś, co czyni ich markę pracodawcy wyjątkową.
Warsztaty odbędą się 10-11 kwietnia 2019 w Warszawie.
Wejdź na stronę i poznaj szczegóły. Masz pytania – napisz!
Czytelnicy markapracodawcy.pl mogą skorzystać z rabatu w wysokości 50 pln,
który zostanie automatycznie naliczony po wpisaniu specjalnego kodu na stronie zakupu warsztatów.
WYKORZYSTAJ KOD RABATOWY : mPR50
ZAPISUJĘ SIĘ Z RABATEM