Friendly-Workplace-2022
Aktualności Rankingi Wydarzenia

Znamy zwycięzców I edycji konkursu EBKreator

Znamy zwycięzców nagród I edycji konkursu EBKreator, organizowanego przez serwis GazetaPraca.pl.

Jury, złożone z ekspertów w dziedzinie mediów, rekrutacji oraz budowania marki pracodawcy, przyznało tytuł EBKreatora 2014 w pięciu kategoriach.

Wśród nagrodzonych znalazły się marki: Cupsell, Connectis, Nokia, Orange Polska oraz Grupa PZU. Specjalne wyróżnienie za całokształt działań employer brandingowych trafiło do firmy STX Next. – Nagrodziliśmy firmy aktywne i skuteczne na polu employer brandingu, których projekty mają szansę zainspirować innych przedsiębiorców do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy – mówi Adam Wąsik, Dyrektor Zarządzający w GazetaPraca.pl i współorganizator konkursu EBKreator. Zwycięzcą w kategorii „Ogłoszenie rekrutacyjne” została firma Cupsell, którą wyróżniono za ogłoszenie w formie wideo umieszczonego w serwisie YouTube. Doskonałe rozpoznanie grupy docelowej i niekonwencjonalna komunikacja zapewniła firmie sukces rekrutacyjny i wizerunkowy.

Za najlepszą firmową stronę poświęconą karierze uznano Superpraca.it stworzoną przez grafików i programistów Connectis, którzy dopasowali estetykę strony do zainteresowań aktualnych pracowników i potencjalnych kandydatów, zachowując jednocześnie jej mobilność i prostotę. Najlepszą Kampanią w social media okazała się kampania Konkursu Studencki Projekt Roku Grupy PZU. Kampania zaangażowała wielu fanów, osiągając ogromny zasięg. Zwycięzcą w kategorii „Akcja rekrutacyjna” została firma Nokia za zorganizowanie Nokia Speed Recruitment – proaktywnej, innowacyjnej i skutecznej akcji rekrutacyjnej, która przełożyła się na wizerunek pracodawcy w długim terminie. Kampanią EB roku została kampania Orange Polska – „Przestrzeń dla wiecznie ciekawych”, która zyskała uznanie jury ze względu na wzorcowe podejście do działań i konsekwentną, przemyślaną realizację. Doceniono, także realne przełożenie wyników badań kultury organizacyjnej i opinii pracowników na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy jako pracodawcy.

Dodatkowo, wyróżnienie specjalne jury otrzymała firma STX Next za spójność podejmowanych działań w zakresie employer brandingu.

W jury konkursu znaleźli się: Rafał Glogier-Osiński, Dyrektor ds. Rozwoju GazetaPraca.pl, Zyta Machnicka, trener praktyk i wykładowca na krakowskiej AGH, autorka bloga www.CandidateExperience.pl, Szymon Motławski, Kierownik Zespołu Ekspertów ds. Rynku HR w GazetaPraca.pl, Urszula Płosarek – Konsultant employer brandingu i autorka bloga www.outofbox.pl, Anna Podkowińska, Dyrektor ds. Przychodów w segmencie Internet Agory, Dorota Rautiainen, Dyrektor ds. Badań Rynku i projektów consultingowych w Potentialpark, Adam Wąsik, Dyrektor Zarządzający w GazetaPraca.pl, a także Małgorzata Wojciekiewicz, Strategic Client Manager w Goldenline.pl.

Wręczenie nagród EBKreator odbyło się podczas uroczystej gali w czwartek, 4 grudnia w siedzibie Agory.

Redakcja MP

Redakcja MP

Serdecznie zapraszamy pracodawców do udziału w VII edycji Friendly Workplace 2024.

Certyfikat "Friendly Workplace" to wyjątkowe wyróżnienie dla pracodawców, którzy kładą nacisk na dobro pracowników i tworzenie środowiska pracy, które jest zarówno przyjazne, jak i rozwijające. Jeśli zależy Ci na zadowoleniu swoich pracowników oraz na budowaniu pozytywnego wizerunku Twojej firmy, to udział w tym programie jest dla Ciebie.

W ramach programu otrzymasz wsparcie w tworzeniu nowoczesnej polityki personalnej oraz wiedzę niezbędną do stworzenia przyjaznego i rozwijającego się środowiska pracy.

Nie zwlekaj i dołącz już dziś do grona firm, które rozumieją, że szczęśliwi i zmotywowani pracownicy to klucz do sukcesu biznesowego.

Aby dowiedzieć się więcej o programie i uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o kontakt pod adresem redakcja@markapracodawcy.pl.

Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony, gdzie znajdziecie więcej informacji oraz poznacie laureatów poprzednich edycji: Dołącz do programu. Poznaj Laureatów.