Uczelnie kształcące zarządzających Marką Pracodawcy

Aktualne studia z zakresu budowania marki pracodawcy w Polsce

GWSH-logo-2

STUDIA PODYPOMOWE EMPLOYER BRANDING NA GWSH

Miło nam poinformować, że Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach włączyła do swojej oferty praktyczne, oparte na warsztatowej formule, studia podyplomowe umożliwiające zdobycie specjalistycznych kompetencji w obszarze kształtowania wizerunku / budowania Marki Pracodawcy. GWSH jako kolejny podmiot dołączyła tym samym do, wciąż nielicznego, grona uczelni wyższych kształcących specjalistów w obszarze Employer Brandingu.

Więcej tu: http://markapracodawcy.pl/studia-employer-branding-na-gwsh/

 

eb na agh

Employer branding na AGH

STUDIA PODYPOMOWE EMPLOYER BRANDING NA AGH

(AKADEMIA GÓRNICZO-HUTNICZA W KRAKOWIE WYDZIAŁ HUMANISTYCZNY)

to pierwsze studia podyplomowe w Polsce tak kompleksowo obejmujące zagadnienia związane z employer brandingiem, budowaniem i zarządzaniem marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR-u. Studia słyną z niepowtarzalnej atmosfery, odpowiadają na aktualne potrzeby rynku pracy oraz wychodzą naprzeciw oczekiwaniom firm i działów HR, PR i marketingu!

 

 

 

 

AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO logo

AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO

STUDIA BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY – EMPLOYER BRANDING

AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO

Rynek pracodawców stawia coraz więcej wyzwań którym na co dzień czoła stawiają praktycy Employer Branding. Pierwsze studia employer brandingu, to miejsce na poznanie ich wiedzy odnośnie kompleksowego podejścia do employer branding, badań marki, budowania strategii, zaangażowania pracowników oraz doboru i wdrożeniu narzędzi marketingowych.

CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ

CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ

SZKOŁA WYŻSZA PSYCHOLOGII SPOŁECZNEJ

CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ

Studia podyplomowe Budowanie Wizerunku Pracodawcy kierowane są do osób planujących swoją zawodową drogę w tym obszarze lub pracujących już nad wizerunkiem pracodawcy i chcących przygotować wartościowy warsztat będący połączeniem wiedzy i pracy na konkretnych case studies. Studia w szczególności kierowane są do pracowników działów HR, marketingu i PR, a także do osób pracujących w firmach doradczych, jak również do tych, którzy myślą o rozpoczęciu własnej działalności w obszarze budowania wizerunku pracodawcy.

http://www.podyplomowe.pl/swps-sopot/sopot-studia-podyplomowe/human-resources/budowanie-wizerunku-pracodawcy-employer-branding