„Przypnij się do życia” – kampania do pracowników

 
Przypnij się do życia
 
 
Przypnij się do życia

Dla firmy Lafarge bezpieczeństwo jest priorytetem . We wszystkich krajach, w których działa, wprowadzone są jednolite zasady bezpieczeństwa .

Działania te dotyczą również firm współpracujących z Lafarge .Od czerwca do grudnia 2010 roku trwała kampania promocyjna „Przypnij się do życia” skierowana do pracowników Lafarge w Polsce . Kampania polegała na informowaniu pracowników o prawidłowym i nieprawidłowym postępowaniu podczas jazdy, dostarczaniu faktów, na rozmowach z ekspertami, organizowaniu szkoleń . Wykorzystano plakaty, mailingi, ulotki, spotkania i najróżniejsze eventy . Częścią akcji były działania edukacyjne dla najmłodszych dotyczące bezpiecznego zachowania na drodze . Dla dzieci pracowników zostały przygotowane gry edukacyjne, puzzle i odblaskowe elementy pomocne w bezpiecznym poruszaniu się, m .in . w dotarciu do szkoły . W ramach kampanii wdrażany był również program szkoleń kierowców samochodów służbowych . Składał się z 2 etapów: doskonalenie techniki jazdy w ekstremalnych warunkach oraz nauka elementów jazdy defensywnej i eco (używanie auta w sposób ekonomiczny i ekologiczny) . Projekt zakończył się w grudniu 2010 roku szkoleniami z pierwszej pomocy przedmedycznej, przede wszystkim pomocy poszkodowanym w wypadkach samochodowych . Dzięki działaniom edukacyjnym w zakładach cementowych w Polsce nie odnotowano żadnego wypadku od 5 lat .

źródło: Lafarge

[subscribe2]