Friendly Workplace 2020
Friendly Workplace Friendly Workplace

ProService Finteco z tytułem „Friendly Workplace 2018”

ProService Finteco z tytułem „Friendly Workplace 2018” - Na zdjęciu od lewej: Żaneta Łaszek, Lidia Borkowska, Ewa Pietuszko, Angelika Zujko, Edyta Kruszewska.

ProService-FintecoProService Finteco Sp. z o.o. świadczy profesjonalne i kompleksowe usługi dla instytucji finansowych w Polsce i za granicą. Firma współpracuje głównie z funduszami inwestycyjnymi, funduszami emerytalnymi i firmami ubezpieczeniowymi, wspierając proces dystrybucji produktów i usług finansowych oraz obsługę klientów. Misją ProService Finteco jest dostarczanie Klientom profesjonalnych usług outsourcingowych dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb i wymagań.

Firma jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Zarówno w 2017 roku jak i w 2018 roku została wyróżniona nagrodą „HR Najwyższej Jakości”. Posiada certyfikat „przyjaznej rekrutacji” przyznany przez eRecruiter Solution. Firma należy do grona pracodawców przyjaznych rodzicom – znajduje się w bazie Fundacji Mamo Pracuj. Pracownicy ProService Finteco angażują się w wiele projektów edukacyjnych (targi pracy, wydarzenia branżowe). Są aktywni w działaniach prospołecznych (uczestnictwo w programie „Szlachetna Paczka”, wsparcie Fundacji „Dziecięca Fantazja”, działania na rzecz zwierząt „Paka dla schroniskowego zwierzaka”). Firma wspiera pasje Pracowników – w ProService możesz dołączyć do sekcji biegania, piłki nożnej, siatkówki i pływania. Możesz spotkać się na granie w planszówki lub poznać tajniki programowania w ramach ProWarsztatów.

Ocena redakcji MarkaPracodawcy.pl

PRACA W DOBREJ ATMOSFERZE

ProService Finteco w bardzo poważny i odpowiedzialny sposób traktuje obszar relacji z Pracownikami. Inicjuje i realizuje wiele programów wspierających rozwój i motywację pracowników (Akademia #Podziel się wiedzą, Akademia Menedżera; nagradza ich zaangażowanie („Możesz na mnie liczyć”!) jak i pomysłowość („Customer Focus”). Bardzo wysoką ocenę przyznaliśmy firmie za respektowanie idei work-life balance, tworzenie przyjaznego dla zdrowia miejsca pracy (elastyczne godziny pracy, rekreacja, „Tydzień zdrowia”). Doceniamy również przyjazną rodzinie politykę firmy (pracodawca przyjazny mamie, świadczenia dla rodzin pracowników). Ważny element budujący zadowolenie i komfort pracowników stanowią atrakcyjne firmowe benefity. Lista świadczeń jest naprawdę imponująca, a naszą uwagę zwróciły warsztaty podstaw programowania oraz możliwość rozwijania pasji w ramach tematycznych sekcji zainteresowań. W wewnątrz firmy czuć entuzjazm i dobrą atmosferę. W pełni zasłużone „FRIENDLY WORKPLACE”.

Prezentacja wybranych fragmentów ankiety Pracodawcy

I. RELACJE Z PRACOWNIKAMI

Jesteśmy Firmą, w której stawiamy na otwartą komunikację, wzajemną pomoc i przyjazną atmosferę dlatego bez względu na zajmowane stanowisko i staż pracy mówimy sobie po imieniu, dzielimy się wiedzą i dobrymi praktykami i pomagamy sobie wzajemnie.

Nasze wartości to: Pasja, Rozwój, Orientacja na Klienta, czyli Jesteśmy PRO!

Promujemy pasje Pracowników dzięki temu mogą oni rozwijać swoje zainteresowana a przy okazji dzielić się tym z innymi. Stawiamy na współpracę i przyjazne relacje. Co roku organizujemy ogólnofirmowy konkurs „Możesz na mnie liczyć!”. W tym konkursie Pracownicy mogą nominować te osoby, z którymi najlepiej im się pracuje, które cenią i chcą nagrodzić. Zwycięzcy otrzymują nagrody pieniężne na uroczystej Gali ProService Finteco. Drugim organizowanym przez nas konkursem jest Customer Focus, w ramach którego Pracownicy mogą zgłaszać pomysły na usprawnienie współpracy między zespołami a także pomiędzy ProService a naszymi Klientami zewnętrznymi. Jesteśmy Firmą otwartą na pomysły naszych Pracowników. Od czerwca 2015 r. przeprowadzamy badanie zaangażowania Pracowników. Jest to anonimowa ankieta, w której Pracownicy oceniają inicjatywy ogólnofirmowe. Frekwencja w ostatnim badaniu wyniosła 93%. Po każdym badaniu zgłaszane są nowe inicjatywy! Kiedy pojawiają się sprawy wymagające dyskusji sięgamy po ankietę elektroniczną. Dzięki niej możemy poznać odczucia Pracowników, ich nastroje oraz preferowane rozwiązania.

 

II. ROZWÓJ PRACOWNIKÓW

Uruchomiliśmy wewnętrzną Akademię #Podzielsięwiedzą. To program, w którym Pracownicy mogą zarówno zgłaszać tematy, o których chcieliby posłuchać jak i takie, w których czują się ekspertem i chętnie mogliby poprowadzić szkolenie.

Wdrożyliśmy ścieżki kariery dla Pracowników naszej Firmy zachęcając ich do udziału w wewnętrznych procesach rekrutacyjnych. Dzięki temu Pracownicy mają świadomość, że mogą spróbować swoich sił w różnych obszarach naszej Firmy, zdobyć nowe umiejętności a Firma nie traci doświadczonych Pracowników.

Każdy nowy Pracownik może liczyć na wsparcie bardziej doświadczonej koleżanki lub Kolegi. To taka osoba, która czuwa nad wdrożeniem nowego pracownika wspierając jego adaptację. W naszej Firmie nazywamy ich Starszym Bratem/Starszą Siostrą.

Od 2016 r. wystartowaliśmy z Akademią Menedżera – „Jestem PRO – Zarządzam Skutecznie”. W ramach cyklu szkoleniowo-rozwojowego realizowane są warsztaty, szkolenia i działania rozwojowe. Jednym z takich działań jest bliska współpraca menedżera z wybranym przez siebie sukcesorem. Dzięki temu tworzymy kadrę rezerwową dla stanowisk menedżerskich. Sukcesorzy są także zapraszani do uczestnictwa w szkoleniach Akademii Menedżera. W 2018 r. każdy Menedżer został objęty badaniem kompetencji menedżerskich w ramach oceny 360. Wynik tej oceny jest dla nas podstawą do indywidualnych planów rozwojowych oraz planowania dalszych działań szkoleniowych dla kadry menedżerskiej.

Raz do roku – na przełomie września i października – przeprowadzamy przegląd kluczowej wiedzy w organizacji. Takie działanie pozwala nam na monitorowanie kluczowych wiedzy i kompetencji oraz planowania sposobów jej przekazywania.

W 2018 r. wdrożyliśmy platformę do obsługi działań z zakresu „miękkiego” HR, w ramach której prowadzimy ocenę kompetencji, wartości ogólnofirmowych, celów kwartalnych i rocznych. Od przyszłego roku każdy Pracownik wraz ze swoim menedżerem zaplanuje indywidualne plany rozwoju.

III. WORK LIFE BALANCE W PROSERVICE FINTECO

  • elastyczne godziny rozpoczynania i kończenia pracy
  • wolne weekendy
  • indywidualne grafiki
  • dbałość o komfort rodziców przebywających na urlopach macierzyńskich, rodzicielskich i wychowawczych poprzez utrzymywanie stałego kontaktu oraz przekazywanie kluczowych informacji z życia Firmy
  • praca zdalna na niektórych stanowiskach. W jednym z Departamentów uruchomiliśmy program „2 godziny dla Rodziny”. Od poniedziałku do czwartku Pracownik może pracować pół godziny dłużej a w piątek kończy pracę 2 godziny wcześniej.
  • zapewnienie form aktywnego wypoczynku
  • kompleksowy program wsparcia dla Pracowników, którzy spotkali się z problemem hejtu w mediach społecznościowych
  • przyjazne sale spotkań, służące również jako strefy relaksu (gry, fotele z masażem, wygodne meble, przyjazne kolory)

IV. ZDROWE MIEJSCE PRACY

Co roku obchodzimy Tydzień Zdrowia, gdzie Pracownicy mogą spotkać się ze specjalistami, jak np. z dietetykami, fizjoterapeutami i porozmawiać o zdrowiu. Mogą również wykonać badania w siedzibie Firmy. W ramach programu odbywają się również warsztaty i krótkie prelekcje. Organizujemy również kampanię przypominającą o badaniach profilaktycznych. W naszej Firmie dni takie jak np. Dzień bez papierosa to świetna okazja, by przypomnieć zagrożenia wynikające z palenia i skłonić do refleksji, a działające Sekcje zainteresowań, zwłaszcza sekcje sportowe inspirują do zdrowego i aktywnego trybu życia. W trosce o ekologię zachęcamy Pracowników do segregowania śmieci, zbierania nakrętek i ograniczania zużycia papieru.

V. BENEFITY

  • możliwość realizacji pasji w ramach Sekcji zainteresowań: biegowej, piłki nożnej, siatkarskiej, gier planszowych, fotograficznej, pływackiej, warsztatów programowania oraz warsztatów kulinarnych. Najdłuższym stażem może się pochwalić Drużyna Piłkarska ProService, która nie tylko spotyka się na regularnych treningach, ale także bierze udział w Mistrzostwach Polski Firm oraz rozgrywkach Ligowiec Biznes – obecnie gramy w I lidze. Bardzo aktywna jest także Sekcja Biegowa, której działalność spotkała się z zainteresowaniem aż 45 Pracowników naszej Spółki. Członkowie tej Sekcji spotykają się na cotygodniowych treningi z trenerem personalnym. W tym roku wzięliśmy udział w 28 biegach!
  • warsztaty programowania (z inicjatywy jednego z naszych Programistów w roku 2015 wystartowały PRO Warsztaty czyli Warsztaty Programowania, podczas których chętni mogą uczyć się między innymi składni i zasad programowania, zasad Front-end, podstaw języka PHP, a także tworzyć aplikacje w języku PHP).
  • prywatna opieka medyczna dla Pracowników i ich rodzin z gwarancją dostępnością terminów oraz z dostępem do specjalistów oraz wizytami domowymi pediatry
  • zniżka 50% na usługi stomatologiczne w ramach abonamentu – po wyleczeniu zębów usługi stomatologiczne stają się bezpłatne
  • benefity z okazji narodzin dziecka (prezent dla rodziców)
  • warsztaty, szkolenia dla Pracowników (np. w ramach prowadzonych przez nas Dni Zdrowia)
  • karta na zajęcia sportowo-rekreacyjne dla rodziców i dzieci
  • dofinansowanie do wyjazdów/ferie rodzinne
  • integracja Pracowników i ich rodzin w ramach prowadzonych przez nas inicjatyw (zdobienie pisanek przed Wielkanocą, zdobienie pierniczków z okazji Świąt Bożego Narodzenia)

Zachęcamy do odwiedzenia nas w mediach społecznościowych:

Strona www www.psfinteco.pl
Mamo pracuj https://mamopracuj.pl/pracodawca/proservice-finteco-sp-z-o-o/
Facebook https://www.facebook.com/ProServiceFinteco/
Bulldogjob https://bulldogjob.pl/companies/profiles/593-proservice-finteco-sp-z-o-o
Linkedin https://www.linkedin.com/company/18138011
Pracuj.pl https://www.pracuj.pl/praca/ProService%20Finteco%20Sp.%20z%20o.o.;kw

 

 

newsletter employer branding Otrzymuj employer brandingowe aktualności. Zapisz się:↓↓↓

Zapisując się na newsletter, wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie newslettera MarkaPracodawcy.pl zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204). Wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Brand Position wydawcę portalu MarkaPracodawcy.pl - zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. nr 133 poz. 883). Jednocześnie oświadczam, że przysługuje mi prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawienia i usunięcia.

Redakcja MP

Redakcja MP

Szanowni Państwo serdecznie zapraszamy wszystkich pracodawców do II edycji Friendly Workplace 2019 .

„Friendly Workplace” to wyróżnienie redakcji MarkaPracodawcy.pl dla firm, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.

Dołącz do programu. Poznaj szczegóły.

Aby otrzymać prospekt ze szczegółami prosimy o kontakt pod adresem: redakcja@markapracodawcy.pl

Dodaj komentarz

Click here to post a comment

LAUREACI I EDYCJI FRIENDLY WORKPLACE

Friendly Workplace
ProService-Finteco
Krispol
MAN Bus