#PracujeBoLubie

 
 
 

Celem akcji jest rozpoczęcie dialogu o pozytywnych emocjach związanych z pracą, inspirowanie dobrymi przykładami i edukowanie. MarkaPracodawcy.pl objęła Patronatem akcję.

Badania pokazują, że aż 60% Polaków nie lubi swojej pracy! W odpowiedzi na te zatrważające wyniki ruszyła kampania #PracujeBoLubie, której organizatorem jest Employer Branding Institute.

Celem akcji jest rozpoczęcie dialogu o pozytywnych emocjach związanych z pracą, inspirowanie dobrymi przykładami i edukowanie w zakresie kształtowania swojej pozytywnej kariery. Ale główny cel jest jeszcze prostszy, więcej ludzi, którzy uśmiechają się na myśl o swojej pracy!

Jak? Do kampanii dołączyły osoby, które PracująBoLubią i nie boją się o tym opowiedzieć. Ba! Nawet lubią poniedziałki! Marcin Prokop, Joanna Kulig, Macademian Girl, Łukasz Jakóbiak i wielu innych opowiedzieli o swoich motywacjach do pracy i o tym, jak można radzić sobie z momentami, kiedy się nie chce. Dzięki #PracujeBoLubie poznamy też inspirujące wypowiedzi ekspertów, czyli osób, które udowodnią, że naprawdę każdy z nas może lubić swoją pracę i uśmiechać się podczas porannej przejażdżki metrem… Brzmi niewiarygodnie? Ale to jeszcze nie wszystko, bo kampania pokazuje też pracodawców, którzy pochwalą się uśmiechniętymi pracownikami, lubiącymi to, co robią! Możemy poznać Costa Coffee, Credit Agricole, Egis, Go Sport, ITmagination, mBank, Orbis, Sii, T-mobile i TVN od środka i dowiedzieć się jakie są ich sekrety w motywowaniu swoich pracowników!

Na stronie internetowej kampanii www.pracujebolubie.pl w każdej chwili każdy może sprawdzić swój poziom zadowolenia ze swojej pracy. Wystarczy tylko odpowiedzieć na kilka pytań… A po rozwiązaniu wejść dalej po odrobinę inspiracji. Organizatorzy będą nas zaskakiwać coraz to nowszymi historiami osób, które udowodnią, że można! A Ty? Może w końcu będziesz mógł się pochwalić hasłem #PracujeBoLubie!