Nationale-Nederlanden „Nie szuka Pracowników”

 
 
 

Kampania, która trwać będzie do końca bieżącego roku ma na celu wzmocnienie wizerunku marki jako pracodawcy.

Nationale-Nederlanden rozpoczęło nową kampanię employer brandingową. Firma, dążąc do ciągłego doskonalenia praktyk związanych z zatrudnieniem, rusza z nową akcją mającą na celu pozycjonowanie marki jako atrakcyjnego pracodawcy. Kampania pod hasłem „Nie szukamy Pracowników” skupia się na znalezieniu zdolnych innowatorów z branży IT oraz partnerów, chętnych do pracy w centrali firmy i w sieci sprzedaży.

W lutym Nationale-Nederlanden otrzymało prestiżowy tytuł Top Employers 2017, który jest przyznawany organizacjom spełniającym najwyższe standardy polityki personalnej. Na podstawie analiz w ramach certyfikacji, a także badań ankietowych i fokusowych wewnątrz firmy, określone zostały unikalne wartości pracodawcy. Zostaną one wykorzystane w najnowszej kampanii marki pracodawcy Nationale-Nederlanden pt. „Nie szukamy Pracowników”.

Kampania, która trwać będzie do końca bieżącego roku ma na celu wzmocnienie wizerunku marki jako pracodawcy oraz wsparcie działań rekrutacyjnych. Jej ambasadorami zostały osoby zatrudnione w Nationale-Nederlanden, które wyróżniają się nieszablonowym i perspektywicznym myśleniem oraz wprowadzają kreatywne i niestandardowe pomysły w życie.

Nationale-Nederlanden, jako firma z bogatym doświadczeniem i długą historią, oferuje stabilną pracę w dużej organizacji z zespołem, który chętnie dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem. Jednocześnie, stawia na kreatywność i przedsiębiorczość, nie boi się wyzwań, i ciągle chce się rozwijać. Właśnie dlatego hasło naszej najnowszej kampanii brzmi „Nie szukamy Pracowników”. Szukamy innowatorów i partnerów – mówi Aleksandra Stasiak, Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy w Nationale-Nederlanden.

W pierwszej odsłonie kampania skierowana jest do osób zainteresowanych pracą w sieci sprzedaży oraz w pionie IT w biurze centralnym w Warszawie. Działania medialne obejmują głównie Warszawę, Poznań, Lublin, Wrocław, Łódź i Gdańsk. Do potencjalnych kandydatów firma będzie docierać za pośrednictwem reklamy zewnętrznej, mediów społecznościowych i portali branżowych. Nationale-Nederlanden będzie również obecne na targach pracy oraz jako partner projektów studenckich.

Za kreację kampanii odpowiada agencja WALK Creative. Media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.

Nationale-Nederlanden jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Oferuje różnorodne produkty zabezpieczające przyszłość finansową ponad pół miliona klientów. Działa w Polsce od 1994 roku. Od 1998 roku w ramach grupy funkcjonuje także Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne zarządzające największym pod względem aktywów Otwartym Funduszem Emerytalnym w Polsce.