Nabór zgłoszeń do III edycji konkursu EB Kreator

 
 
 

Celem konkursu EB Kreator jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy.

Uwaga termin przedłużony do 06.12.2016. 

III edycja konkursu EB Kreator organizowanego przez GoldenLine. W ramach konkursu firmy mogą zgłaszać zrealizowane projekty z zakresu employer brandingu, w tym marketingu rekrutacyjnego. Co roku do konkursu zgłaszanych jest ponad 70 kampanii, co sprawia, że EB Kreator jest największym i najważniejszym z wydarzeń branży employer branding w Polsce. 

Celem konkursu EB Kreator jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy.

– EB Kreator to znakomita okazja, aby pochwalić się osiągnięciami w obszarze budowania marki pracodawcy. To też wysoki poziom merytoryczny wydarzenia i oskarowe emocje – tłumaczy Szymon Motławski z Pracowni EB GoldenLine. – Statuetka i tytuł EB Kreatora są również docenieniem pracy całego zespołu odpowiedzialnego za  realizację działań employer branding – dodaje Motławski.

W tegorocznej edycji konkursu projekty mogą być zgłaszane aż w siedmiu kategoriach: Zakładka Kariera, Ogłoszenie Rekrutacyjne, Kampania w Social Media, Akcja Rekrutacyjna, Kampania EB, Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne oraz Wewnętrzna kampania Employer Branding.

To już trzecia edycja konkursu, w latach ubiegłych nagrodzeni statuetką czy wyróżnieni nominacjami zostali m.in. PZU, Clearcode, Fenomem, IKEA, Merix Studio, Cupsell.pl, Connectis, Netguru, Ceneo, Home.pl, Nokia, Grupa Żywiec, Orange, Modelez.

By wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na www.ebkreator.pl oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia przyjmowane są do 30 listopada 2016. Udział w konkursie jest bezpłatny.

O wyborze zwycięzców zadecyduje Jury w składzie: Małgorzata Wojciekiewicz (GoldenLine), Zyta Machnicka (Lightness), Urszula Płosarek (www.outofbox.pl), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Adam Wąsik (GoldenLine) oraz Rafał Glogier-Osiński (Grafton Recruitment).

Ogłoszenie laureatów i wręczenia statuetek odbędzie się w styczniu podczas uroczystej gali.

Konkurs EB Kreator patronatem medialnym objęły m.in.: GazetaPraca.pl, HRstandard.pl, Gazeta.pl, Lightness, osobyzasoby.pl, Gazeta Wyborcza, EmployerBranding.pl, PRoto, SocialPress, MarkaPracodawcy.pl, HRNews.

www.ebkreator.pl