Kalendarz z pracownikami Rossmann 2013

Już czwarty raz Rossmann wydaje kalendarz wewnętrzny z pracownikami firmy. Spójrzmy  na efekty wewnętrznej inicjatywy employer brandigowej.

Zwróćmy uwagę na sposób prezentacji kalendarza w internecie i wykorzystanie coraz popularniejszego kanału jakim jest publikacja na Pinterest, czyli w serwisie społecznościowym, przeznaczonym do kolekcjonowania i porządkowania zebranych materiałów wizualnych.

Cztery pory roku – to tytuł wewnętrznego kalendarza firmy Rossmann na 2013 rok. Już po raz czwarty zaskakuje on wyjątkowymi stylizacjami, tym razem nawiązującymi do czterech pór roku. Tradycyjnie w roli modelek wystąpiły pracownice firmy Rossmann, a samo zainteresowanie udziałem w sesji zdjęciowej, jak zawsze było bardzo duże – w sumie zgłosiło się ok. 200 chętnych pań  z całej Polski.

Takie działania Rossmann jako firmy drogeryjnej, idealnie wpisują się w komunikację wizerunkową marki i wewnętrzną budowę wizerunku pracodawcy – firma idealna dla Kobiet.

Zapraszamy do oceny

http://pinterest.com/rossmannpolska/kalendarz-2013-backstage/