Już 13 czerwca 2018 roku odbędzie się 7. Forum Employer Branding

 
 
 

Wielkimi krokami zbliża się 7. Forum Employer Branding, które w tym roku odbędzie się w środę 13 czerwca 2018r. w Warszawie. Tematem przewodnim wydarzenia jest ewaluacja działań employer brandingowych.

Ocena, czy prowadzone działania przyniosły zamierzony efekt to naturalna część zarządzania. Chodzi przecież o to, by efektywniej wykorzystywać zasoby: czas i pieniądze  a tym samym szybciej, pełniej realizować stawiane cele employer brandingowe. Aby to w ogóle było możliwe trzeba stawiać sobie cele realne, ambitne, mierzalne i określone w czasie oraz starannie dobierać mierniki, zgodnie z którymi realizacja celów będzie weryfikowana.

Przez wiele lat tematem nr 1 wśród pracodawców promujących swoją markę na rynku pracy było zdefiniowanie EVP czyli unikalnej listy atrybutów pozwalającej wyróżnić się. Było to związane z opracowaniem strategii działań employer brandingowych. Dziś jednak można zauważyć, że samo opracowanie strategii i jej wdrożenie nie gwarantuje sukcesu. Wiedzę co udoskonalić daje ewaluacja employer brandingu. Pracodawcom nie zależy tylko na tym by mieć strategię, stawiać sobie ambitne cele, ale by je realizować najlepiej jak to jest tylko możliwe – uwzględniając aktualny stan wiedzy i dobrych praktyk.

Nie ma jednego miernika w employer brandingu. Skoro pracodawcy stawiają sobie różne cele to również różne będą sposoby oceny. Można również zauważyć, że nie chcemy tylko oceniać realizację celów ogólnych, ale również te bardziej szczegółowe – na poszczególnych etapach działań. Powód jest oczywisty – dążenie do optymalizacji.

Dlatego w tym roku program 7. Forum Employer Brandingu został dedykowany kwestii oceny działań employer brandingowych. Uczestnicy Forum będą mogli poznać najlepsze praktyki wybranych pracodawców działających w Polsce takich jak: DB Schenker, Intive, Marco Gliwice i Poczta Polska. Ponadto swoją wiedzą podzielą się przedstawiciele firm badawczych stosujących zaawansowane metody statystyczne – Kantar Media i SoTrender – i wskażą jak poprawić profile pracodawców w mediach społecznościowych oraz jak wyprodukować przykuwające uwagę kandydatów wideo, które będzie publikowane online. Poznamy również wyniki badania międzynarodowego Willis Towers Watson Polska na temat wizerunku pracodawców w Europie, w tym i w Polsce.

W programie uwzględniono miniwarsztat Ford Coaching dla rekruterów pokazujący jakich błędów unikać przekazując informacje na temat pracodawcy w trakcie rozmowy rekrutacyjnej, by nie utracić wiarygodności.

Organizatorką 7. Forum Employer Branding jest Julita Dąbrowska i jej firma KALITERO. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy jest opublikowany na stronie www.forumemployerbranding.pl Udział w Forum jest płatny.

Patronami tego wydarzenia są: kariera.pl, markapracodawcy.pl, Personel Plus, Poczta Polska, wizerunek-pracodawcy.com.pl, Personel & Zarządzanie

Informacje dodatkowe:
Julita Dąbrowska
kalitero@kalitero.com.pl
tel. 501.597.504