Deficyt specjalistów na rynku pracy spowodował, że przedsiębiorcy chętniej zatrudniają młodsze osoby. Firmy coraz częściej zwracają uwagę na swój wizerunek...
employer branding
Prezentujemy kolejne, czwarte już wydanie publikacji z cyklu „Wyzwania HR”. Na wyniki badania przeprowadzanego co roku wśród klientów serwisu...
Proces rekrutacji i selekcji jest jednym z bardziej widocznych na zewnątrz działań employer branding i jednym z tańszych sposobów na pokazanie się światu.
Ogłoszenie rekrutacyjne to przecież podstawowe narzędzie employer brandingowe. 5 sposobów jak kreatywnie wyróżnić ofertę pracy, aby zainteresować talenty...
Portal Praca.pl przeprowadził wśród swoich użytkowników badanie dotyczące opinii kandydatów na temat budowania przez firmy marki pracodawcy. Jedynie 18%...
Czy program stażowy może być narzędziem budowania employer brandingu? Może! W końcu na wizerunek pracodawcy wpływ mają opinie o pracy...
IKEA jest pełna talentów we wszystkich obszarach swojej działalności. To powód do dumy, ale także obszar, który można w dalszym ciągu umacniać
i rozwijać.
Buduj pozycję firmy jako eksperta w branży i zwiększaj świadomość Marki Pracodawcy, wtedy pozyskasz talenty.
Generacją Y określamy osoby urodzone w dobie wyżu demograficznego, jaki miał miejsce w latach 1980-1995 ubiegłego wieku.
Rynek narzędzi employer branding prezentuje się dziś niezwylke obficie. Dostepne są różnorodne formy prezentacji zarówno z grupy online, jak i offline. Poniżej...