Friendly-Workplace-2022
Aktualności Friendly Workplace Friendly Workplace

EPP wyróżniona nagrodą “Friendly Workplace 2019”

EPP Poland Friendly Workplace

EPP friendly workplaceEPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA), z nieruchomościami o wartości 2,6 mld euro. Celem EPP jest budowanie wartości dla akcjonariuszy i zapewnianie konsumentom pozytywnych doświadczeń zakupowych. Spółka notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) i Luksemburgu (Euro MTF). Portfel firmy obejmuje: 24 projekty komercyjne, 1 projekt w realizacji oraz 6 projektów biurowych, co daje łącznie 1 000 000 m2 GLA.

INWESTYCJE W KLUCZOWYCH LOKALIZACJACH

Projekty EPP są zlokalizowane w miastach z mocną gospodarką, dużą siłą nabywczą, a także atrakcyjnych dla inwestorów zagranicznych. Do najbardziej znanych projektów EPP należą m.in. komercyjne: Galeria Młociny w Warszawie, Galaxy w Szczecinie, a także Centra M1 w kilkunastu miastach Polski; biurowe: Malta Office Park w Poznaniu, O3 Business Campus w Krakowie. Jednak najbardziej spektakularnym projektem jest realizowana obecnie inwestycja Towarowa 22 w Warszawie, czyli supernowoczesne centrum oferujące powierzchnie mieszkalne, kulturalne, biurowe i handlowe. W całość wkomponowane są wielopoziomowe strefy zieleni – przestrzeń miejska jakiej Polska i Warszawa dotąd jeszcze nie znały.

Ocena redakcji MarkaPracodawcy.pl

NIEKORPORACYJNA KORPORACJA

„Powyższe określenie trafnie charakteryzuje środowisko pracy w EPP. Firma działa na bardzo wymagającym i specyficznym rynku biznesowym, a jej siedziba mieści się w ścisłym centrum Warszawy, w jednym z najbardziej okazałych wieżowców (Q22). Nowoczesne, funkcjonalne, pełne światła i pięknych widoków na stolicę biuro, stwarza bardzo pozytywne odczucia. Ma się wrażenie przebywania w prestiżowej i prawdziwie biznesowej przestrzeni. Jednak to nie biuro tworzy wyjątkową atmosferę pracy, a ludzie oraz ich wzajemne RELACJE oparte na szacunku, zaufaniu, elastycznym podejściu i wymianie wiedzy – i tak właśnie jest w EPP. Codzienne wyzwania, dynamika w działaniu i decyzjach, nastawienie na rozwój kompetencji i praca zrównoważona wspólną zabawą i odrobiną relaksu to esencja środowiska tej firmy. Idea WORK LIFE-BALANCE dobrze wyraża się w podejściu i kulturze EPP, stąd też wysokie oceny ze strony naszej redakcji w tym punkcie. Szczególnie gratulujemy pomysłu „codziennych śniadań dla pracowników”, które według nas są świetną formą integracji zespołu. Wysokie oceny przyznaliśmy również za pokaźny pakiet benefitów, w dużym stopniu benefitów prorodzinnych. Specjalną uwagę naszej redakcji zwróciła oferta dla babć i dziadków – czyli dodatkowe dwa i pół dnia wolnego na opiekę dla osób, którym urodził się pierwszy wnuk lub pierwsza wnuczka 🙂 Dodatkowe punkty w ocenie za wolontariat pracowniczy i społeczne zaangażowanie firmy. Gratulacje dla EPP!     

 

Wybrane fragmenty z ankiety Pracodawcy

I. RELACJE Z PRACOWNIKAMI

Chcemy być postrzegani jako niekorporacyjna korporacja – dlatego zatrudniamy osoby, którym bliskie są nasze wartości: szacunek, odpowiedzialność, wolność słowa oraz uczciwość.

Wielkość naszej organizacji pozwala nam na bardzo szybkie podejmowanie decyzji biznesowych, ale też skraca dystans – dzięki temu znamy się praktycznie z każdym.

Każdy nowo zatrudniony pracownik otrzymuje od nas, jeszcze przed rozpoczęciem pracy, kartkę pocztową z podpisem EPP Team, tak żeby wiedział, że nie możemy się go doczekać i liczymy zarówno na zaangażowanie w zadania, ale też na dobrą zabawę. Tworząc model kompetencji, pytaliśmy pracowników o zdanie, co jest dla nich ważne w pracy, jak im się pracuje – zgodnie wszyscy uznali, że to co najbardziej im się podoba w pracy w EPP to elastyczność i szybkość podejmowania decyzji oraz samodzielność.

II. ROZWÓJ PRACOWNIKÓW

Jesteśmy w momencie komunikowania naszym pracownikom modelu kompetencyjnego, który nierozerwalnie powiązany jest z ich rozwojem. Model kompetencyjny jest naszym drogowskazem, dzięki któremu wiemy w jakich obszarach jesteśmy mocni, a w jakich potrzebujemy się jeszcze podszkolić. Co roku przeprowadzamy badanie potrzeb rozwojowych, gdzie managerowie z pracownikami zaznaczają, które kompetencje i umiejętności chcą wzmocnić i jak to przełoży się na ich efektywność biznesową. Dzięki temu, faktycznie wiemy czego potrzebują nasi pracownicy. Zapewniamy im szkolenia szyte na miarę (np. szkolenia dla nowych menedżerów, jak również specjalistyczne (IT, prawne czy finansowe). Jesteśmy na bieżąco z nowinkami dotyczącymi naszej branży.

  • Menedżerowie pierwszej linii uczestniczą w projekcie Akademia EPP – która ma na celu wymianę wiedzy i dobrych praktyk między obszarami, ale też pokazanie jak każdy obszar biznesowy na siebie wpływa.
  • Dla każdej grupy stanowiskowej organizujemy 1 szkolenie merytoryczne z zakresu, który ich interesuje. Są to szkolenia zewnętrze jak również prowadzone przez samych zainteresowanych (np. szkolenia z Autocad prowadzone przez naszego pracownika)
  • W momencie pojawienia się wakatu, w pierwszej kolejności rozpatrujemy możliwość zaproponowania awansu danemu pracownikowi, dopiero potem ewentualnie uruchamiamy rekrutacje.

III. WORK LIFE BALANCE W EPP

  • Wydłużone o 30 min godziny pracy pon- czw, tak aby w piątek zakończyć pracę o godz. 14.00
  • 2 godz. dla rodziny – rozszerzyliśmy do 4h
  • W naszych głównych lokalizacjach zorganizowaliśmy szkolenia Be safe – z radzenia sobie w kryzysowych sytuacjach.
  • Codziennie rano, nasi pracownicy w głównej siedzibie mają zapewnione śniadania w formie bufetu – dzięki temu nikt do pracy się nie spóźnia, a poranny czas jest przeznaczony na przyjemne rozmowy. Natomiast nasi pracownicy w terenie mają rabaty na lunche i śniadania.
  • Wprowadziliśmy platformę well beingową – która ma za zadanie aktywizować pracowników do większej aktywności. Na tej platformie można nie tylko liczyć kalorie czy rywalizować ze sobą na sportowo, ale też np. przeznaczyć zgromadzone środki z ZFFŚ na szczytny cel.
  • Zależy nam, aby miejsce pracy miło się kojarzyło naszym pracownikom, dlatego w okresie Świąt Wielkanocy zapraszamy ich dzieci na wspólne malowanie pisanek.
  • Stół do ping ponga czy PS4 z wygodną kanapą używane są stale. Organizujemy również rozgrywki ping pongowe między naszymi lokalizacjami.
  • Lubimy świętować w naszym biurze przy każdej okazji, dlatego raz na parę miesięcy organizujemy integracje biurowe przy pizzy i chipsach.

IV. ZDROWE MIEJSCE PRACY

Podczas corocznego spotkania cała firma wzięła udział w całodniowych warsztatach z udzielania pierwszej pomocy. Dodatkowo wprowadziliśmy akcję: Stay safe, be fit with EPP promującą zdrowy i aktywny tryb życia. W ramach tego programu przeprowadziliśmy warsztaty z ergonomii pracy, czy z profilaktyki bólu kręgosłupa. Dodatkowo, codziennie do biura dostarczana są świeże owoce.

V. BENEFITY W EPP

  • opieka medyczna – w całości finansowana przez pracodawcę
  • karta multisport – finansowana w 50%
  • owoce w biurze dostępne każdego dnia
  • codzienne śniadania dla pracowników
  • dla rodziców dzieci do lat 14 – dodatkowe 5 dni urlopu
  • dla świeżo upieczonych mam – dodatkowy miesiąc macierzyńskiego
  • dla ojców dwa tygodnie płatnego urlopu przy narodzinach pierwszego dziecka, tydzień płatnego urlopu przy narodzinach drugiego i każdego kolejnego dziecka
  • dla dziadków – dodatkowe dwa i pół dnia wolnego na opiekę dla osób, którym urodził się pierwszy wnuk lub pierwsza wnuczka
  • vouchery na dzień kobiet
  • paczki dla dzieci z okazji dnia dziecka
  • vouchery dla pracowników z okazji świąt bożego narodzenia
  • wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach życiowych

INICJATYWY FIRMY I JEJ ZESPOŁU

EDUKACJA NA RYNKU PRACY

EPP jest Patronem TOP Women in Real Estate – programu mentoringowego na rzecz rozwoju I kształcenia dla młodych kobiet. Program wspiera kobiety w biznesie oraz promuje ideę różnorodności w biznesie. W rolę Mentorów dla uczestniczek bezpośrednio zaangażowane są osoby z managementu firmy (Prezes oraz Dyrektor HR EPP).

WOLONTARIAT I DZIAŁANIA PROSPOŁECZNE

  • Wolontariat w Iławie – wsparcie ośrodka wychowawczego, schroniska miejskiego oraz biblioteki miejskiej (budowanie mebli dla ośrodka, tworzenie zabawek dla psów, budowanie bibliotek plenerowych oraz domków dla owadów)
  • Fundacja Iskierka z Katowic – na rzecz dzieci z chorobą nowotworową (udostępnienie biura do zwiedzania, zorganizowanie atrakcji, zorganizowanie prezentów) wspólna akcja EPP, Q22 i Eurobuild
  • Szkoła Podstawowa w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach (pomoc rzeczowa, darowizna pieniężna)
  • Fundacja Prometeusz dla seniorów (pomoc rzeczowa)
  • Zbiórka wśród pracowników (rzeczy, art. dla zwierząt) na rzecz schroniska na Paluchu (pomoc rzeczowa)
  • Fundacja Dzieci Afryki (darowizna)
  • Udział w Charytatywnym Turnieju Siatkówki Plażowej JLL (pieniądze z wydarzenia przekazane zostały na Fundację „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”)
  • Udział w Warszawa Business Run skąd pieniądze są przekazywane na rzecz Fundacji Poland Business Run

Zapraszamy na stronę https://pl.epp-poland.com/

Redakcja MP

Redakcja MP

Serdecznie zapraszamy pracodawców do udziału w VII edycji Friendly Workplace 2024.

Certyfikat "Friendly Workplace" to wyjątkowe wyróżnienie dla pracodawców, którzy kładą nacisk na dobro pracowników i tworzenie środowiska pracy, które jest zarówno przyjazne, jak i rozwijające. Jeśli zależy Ci na zadowoleniu swoich pracowników oraz na budowaniu pozytywnego wizerunku Twojej firmy, to udział w tym programie jest dla Ciebie.

W ramach programu otrzymasz wsparcie w tworzeniu nowoczesnej polityki personalnej oraz wiedzę niezbędną do stworzenia przyjaznego i rozwijającego się środowiska pracy.

Nie zwlekaj i dołącz już dziś do grona firm, które rozumieją, że szczęśliwi i zmotywowani pracownicy to klucz do sukcesu biznesowego.

Aby dowiedzieć się więcej o programie i uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o kontakt pod adresem redakcja@markapracodawcy.pl.

Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony, gdzie znajdziecie więcej informacji oraz poznacie laureatów poprzednich edycji: Dołącz do programu. Poznaj Laureatów.