Podyplomowe Employer brandingowe Studia na AGH w Krakowie.
›
Szanowni Państwo mamy zaszczyt poinformować, że objęliśmy naszym patronatem pierwsze w Polsce podyplomowe studia o kierunku „Employer branding”, które Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie przygotował we współpracy z polskimi praktykami biznesu.
W związku z powtarzającymi się prośbami o możliwość zapisu na studia po wrześniowych obronach prac dyplomowych i powrotach z wakacji, postanowiliśmy o uruchomieniu dodatkowej rekrutacji do 16.09.2013 r.
Są to jedyne studia podyplomowe w Polsce kompleksowo obejmujące zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR-u.
Celem studiów jest wykształcenie ekspertów ds. zarządzania marką pracodawcy,
posiadających interdyscyplinarną, praktyczną i aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR. W trakcie 198 godzin zajęć zostanie zrealizowanych 28 przedmiotów prowadzonych przez 25 wykładowców w 4 głównych blokach tematycznych. Warsztaty i konwersatoria będą prowadzone przez polskich praktyków biznesu – przedstawicieli firm konsultingowych, agencji employer brandingowych, rekrutacyjnych, marketingowych oraz kadry menadżerskiej przedsiębiorstw realizujących programy z zakresu zarządzania marką pracodawcy. Pierwszy zjazd w semestrze zimowym odbędzie się 28-29.09.2013 r.
Szczególny nacisk zostanie położony na budowaniu relacji studentów z praktykami biznesu oraz na podnoszeniu ich umiejętności z zakresu prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nowoczesnego zarządzania rekrutacją i selekcją, e-HR, zarządzania talentami, rozwojem i różnorodnością, a także prowadzenia badań, przygotowywania strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych.
Studia zostały przygotowane we współpracy m.in. z:
- eRecruiter,
- HEAD MADE Employer Branding,
- HR LAB Human Resources,
- Recrutamos,
- jestem.mobi,
- bGOOD Consulting.
Partnerzy medialni:
- Magazyn Employer Branding,
- HRstandard.pl,
- GoldenLine.pl,
- Employer Branding Institute,
- rynekpracy.pl,
- Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia,
- Magazyn Rekruter,
- Praca.pl,
- Markapracodawcy.pl
Więcej informacji o rekrutacji na studia „Employer branding”: www.employerbranding.edu.pl
Zapraszamy