Podyplomowe studia EB na AGH

 
 
 

AGH Kraków - Rewolucyjne studia podyplomowe na AGH w Krakowie - kierunek Employer Branding!!

Podyplomowe Employer brandingowe Studia na AGH w Krakowie.

Szanowni Państwo mamy zaszczyt poinformować, że objęliśmy naszym patronatem pierwsze w Polsce podyplomowe studia o kierunku „Employer branding”,  które Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie przygotował we współpracy z polskimi praktykami biznesu.

Rekrutacja do16.09.2013 r

W związku z powtarzającymi się prośbami o możliwość zapisu na studia po wrześniowych obronach prac dyplomowych i powrotach z wakacji, postanowiliśmy o uruchomieniu dodatkowej rekrutacji do 16.09.2013 r.

Są to jedyne studia podyplomowe w Polsce  kompleksowo obejmujące zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR-u.


Celem studiów jest wykształcenie ekspertów ds. zarządzania marką pracodawcy
,

posiadających interdyscyplinarną, praktyczną i aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR. W trakcie 198 godzin zajęć zostanie zrealizowanych 28 przedmiotów prowadzonych przez 25 wykładowców w 4 głównych blokach tematycznych. Warsztaty i konwersatoria będą prowadzone przez polskich praktyków biznesu – przedstawicieli firm konsultingowych, agencji employer brandingowych, rekrutacyjnych, marketingowych oraz kadry menadżerskiej przedsiębiorstw realizujących programy z zakresu zarządzania marką pracodawcy. Pierwszy zjazd w semestrze zimowym odbędzie się 28-29.09.2013 r.

Szczególny nacisk zostanie położony na budowaniu relacji studentów z praktykami biznesu oraz na podnoszeniu ich umiejętności z zakresu prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nowoczesnego zarządzania rekrutacją i selekcją, e-HR, zarządzania talentami, rozwojem i różnorodnością, a także prowadzenia badań, przygotowywania strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych.

Studia zostały przygotowane we współpracy m.in. z:

  • eRecruiter,
  • HEAD MADE Employer Branding,
  • HR LAB Human Resources,
  • Recrutamos,
  • jestem.mobi,
  • bGOOD Consulting.

Partnerzy medialni:

  • Magazyn Employer Branding,
  • HRstandard.pl,
  • GoldenLine.pl,
  • Employer Branding Institute,
  • rynekpracy.pl,
  • Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia,
  • Magazyn Rekruter,
  • Praca.pl,
  • Markapracodawcy.pl

 Więcej informacji o rekrutacji na studia „Employer branding”: www.employerbranding.edu.pl

Zapraszamy