artInteractive, działający w ramach grupy marketingowej ArtGroup, wraz z ING Services Polska zrealizowały serwis korporacyjny www.ingservicespolska.pl.
Serwis jest elementem strategii budowania wizerunku firmy ING Services Polska na rynku pracy.
Celem serwisu www.ingservicespolska.pl jest wzrost liczby aplikacji potencjalnych pracowników oraz wzrost świadomości marki wśród osób z branży IT, ponieważ do nich skierowane są działania rekrutacyjne firmy.
“Prace nad projektem rozpoczęliśmy od części strategicznej. Na podstawie badań oraz benchmarków opracowaliśmy szereg mechanizmów mających ułatwić podjęcie decyzji o złożeniu aplikacji przez kandydata – komentuje Grzegorz Koczor, interactive department director w artInteractive.
Użytkownicy www.ingservicespolska.pl z łatwością znajdą informacje na temat firmy, jej usług oraz technologii, które wykorzystuje, a przede wszystkim aktualnych ofert pracy. Ponadto, z myślą o potencjalnych pracownikach, stworzono “Poradnik rekrutacyjny, który ułatwi przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych, wyjaśni etapy rozmowy kwalifikacyjnej oraz pozwoli na łatwy kontakt z zespołem HR firmy.
Kandydaci, którzy chcą aplikować a nie mają jeszcze przygotowanego życiorysu zawodowego, mogą skorzystać ze specjalnego kreatora CV, za pomocą którego mogą je w prosty i szybki sposób wygenerować.
“Wiemy, że miejsce pracy to także atmosfera i ludzie, którzy je tworzą. Dlatego, aby jeszcze bardziej zachęcić potencjalnych kandydatów do złożenia aplikacji, stworzyliśmy zakładkę “Ludzie z pasją”. Przedstawiamy w niej obecnych pracowników ISP – grupę nie tylko bardzo dobrych specjalistów, ale również ludzi z ciekawymi zainteresowaniami, wybitne osobowości – dodaje Grzegorz Koczor.
Nowy serwis www.ingservicespolska.pl został uruchomiony z końcem marca 2013 roku.
ING Services Polska