Emocje w employer brandingu

 
 
 

Czy emocje w employer brandingu są ważne? Jak wygrać walkę o uwagę kandydatów, docierając nie tylko do ich rozumów, ale też do serc? Czy pracownicy emocjonalnie związani z firmą będą lepszymi ambasadorami marki?

Emocje w employer brandingu to temat przewodni Konferencji Employer Branding Management Summit 2017, na którą HRM Institute zaprasza już 8 czerwca 2017 r. do Warszawy.

To już szósta edycja konferencji, na której spotykają się osoby zajmujące się budowaniem marki pracodawcy, rekrutacją i szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi, PR-em, marketingiem oraz inni pasjonaci EB.  Najlepsze marki pracodawców udowadniają, że współczesny employer branding musi budzić silne emocje. Konferencja to okazja do poznania najnowszych trendów w eb, najlepszych praktyk, znalezienia inspiracji i praktycznych rozwiązań.

O tym, czy do pracy na rzecz budowania emocjonalnej więzi z marką pracodawcy warto wykorzystać właściwości ludzkiego mózgu opowie profesor Dariusz Doliński, profesor psychologii, zajmujący się psychologią społeczną, psychologią osobowości oraz zagadnieniami emocji i motywacji. Natalia Hatalska, specjalistka od prognozowania trendów i alternatywnych form komunikacji marketingowej, opowie jak wykorzystać nowoczesne technologie i narzędzia budowania wyróżniającej się marki pracodawcy, a także o scenariuszach przyszłości dotyczących pracy i marki pracodawcy. Na Konferencji będzie można również wysłuchać wystąpień prelegentów – praktyków w swoich dziedzinach, takich jak: Anna Macnar (HRM Institute), Melisa Gibovic i Daniel Ziegl (Peek & Cloppenburg), Katerina Beute i Patrycja Kowalczyk (HEINEKEN Global Shared Services), Joanna Tonkowicz (Deloitte), Katarzyna Zadrożna (AmRest), Anna Borzeszkowska (Mondi Group), Dominika Kotuła-Gibas i Małgorzata Jurkiewicz (Blue Media).

Szczegółowy program i więcej informacji na temat konferencji znajdują się na stronie: www.ebsummit.pl

 Dla czytelników markapracodawcy.pl mamy rabat 150 zł – kod rabatowy MP150 (należy wpisać go przy rejestracji) 

Konferencja to także okazja do przyjrzenia się branży EB w Polsce – po raz pierwszy zostaną przedstawione wyniki raportu Employer Branding w Polsce 2017. W późniejszym okresie raport będzie udostępniony online.

Zwieńczeniem konferencji będzie ceremonia wręczenia nagród Employer Branding Exellence Awards 2017, a także prezentacja najlepszych praktyk EB z ostatnich 12 miesięcy. Nagrody zostaną przyznane w siedmiu kategoriach: Strategia EB, Kampania internetowa, Kampania rekrutacyjna offline, Wewnętrzna kampania wizerunkowa, Innowacja EB, Film rekrutacyjny/wizerunkowy (nowość), Strona/zakładka kariery / Landing page (nowość).

Projekty do konkursu można zgłaszać do 12 maja 2017 r. do godz. 12.00zapraszamy Pracodawców do pochwalenia się efektami swojej pracy!

Szczegóły: http://employerbrandingsummit.pl/konkurs-ebea/.

Informacje praktyczne:

Organizator: HRM Institute
Miejsce: ul. Armii Ludowej 26, budynek Focus, 00-609 Warszawa
Partner Strategiczny: BlueMedia
Partnerzy i Wystawcy: EY Academy of Business, Userengage, LinkLeaders
Patrner strefy witaminowej: DailyFruit

Patroni medialni: MarkaPracodawcy.pl, Personel i Zarządzanie, Miesięcznik Benefit, Brand24, Employerbranding.pl, HRPolska.pl, Praca.pl, PRoto.pl, MamoPracuj.pl, Pracownia Gier Szkoleniowych, Competence Game, Brand24, GFKM, HRNews.pl, Tygrysy Biznesu, GoldenLine.

Kontakt:
Julia Bojanowska,
PR&Marketing,
julia.bojanowska@hrminstitute.pl,
kom. +48 535 140 135