Deloitte zainwestuje w młode talenty!

 
 
 

Deloitte od lat angażuje się w projekty związane ze współpracą z uczelniami, jak również rozwojem młodych talentów.

W nadchodzących miesiącach będzie aktywnie wspierał rozwój i edukację studentów w symulacji biznesowej Global Management Challenge.

„Projekt Global Management Challenge to świetny sposób dotarcia do młodych talentów, które w przyszłości mogą zostać pracownikami naszej firmy. GMC jest doskonałym uzupełnieniem naszej polityki Employer Branding-owej.” – deklaruje Magdalena Kruk-Pielesiak z Deloitte (wypowiedz z Deloitte).

GMC to najbardziej zaawansowana symulacja biznesowa, w której uczestnicy zarządzają wirtualną spółką, walcząc o najlepszy wynik inwestycyjny. Deloitte pojawi się w projekcie już po raz szósty. W nadchodzącej edycji konkursu GMC w Polsce firma sfinansuje udział aż 30. drużyn. Dzięki temu studenci będą mogli skorzystać z praktycznej nauki na symulatorze biznesu, w którym wcielą się w role menedżerów.

Firma od lat postrzegana jest jako jeden z najlepszych pracodawców na rynku polskim, który nie boi się innowacyjnego podejścia  w inwestowaniu w przyszłych i obecnych pracowników. Może to być wskazówka dla innych firm, że najlepszych kandydatów do pracy należy szukać podczas trwania ich studiów.

Do projektu zapraszani są studenci jak również firmy z całej Polski. Projekt jest coraz bardziej rozpoznawalny, gdyż przez 15 lat istnienia na rynku polskim zyskał rangę prestiżowego wydarzenia. Również dzięki partnerom takim jak Deloitte projekt skupia na sobie uwagę wielu obserwatorów. Dla studentów udział w GMC to pomost pomiędzy światem biznesu a światem akademickim, w końcu mają możliwość sprawdzenia swojej teoretycznej wiedzy w praktyce. Dla doświadczonych pracowników zaś, jest to doskonała możliwość spojrzenia z „lotu ptaka” na firmę, jak również wzmocnienie zdolności interpersonalnych.

Firmy, które są zainteresowane udziałem w projekcie mogą zarejestrować się na stronie www.gmcpoland.pl , lub zgłosić się bezpośrednio do organizatora konkursu. Rejestracja trwa do 25 października 2014. Dotychczas w projekcie wzięło udział już ponad 25 000 osób, przedstawiciele firm 302 firm, oraz studentów z ponad 80 uczelni w Polsce. Firmy, które potwierdziły swój udział w tegorocznej edycji GMC to m.in.: Bosh, Dr Irena Eris, EDF, Grupa Żywiec, JTI, Orange Polska, Saint-Gobain, Volvo Trucks.