Biuro Karier Politechniki Koszalińskiej

 
 
 

Biuro Karier Politechniki Koszalińskiej powstało 4 lutego 2002 roku w ramach działającego przy Stowarzyszeniu Studentów i Absolwentów Akademickiego Centrum Kariery i Promocji Absolwentów.

Biuro Karier Politechniki Koszalińskiej powstało 4 lutego 2002 roku w ramach działającego przy Stowarzyszeniu Studentów i Absolwentów Akademickiego Centrum Kariery i Promocji Absolwentów.

Misja Biura Karier Politechniki Koszalińskiej

Zapewnienie studentom i absolwentom Politechniki Koszalińskiej jak najlepszych możliwości startu w życie zawodowe poprzez działania poufne i nieodpłatne.

Cele Główne działalności Biura Karier Politechniki Koszalińskiej

Promocja zawodowa studentów i absolwentów oraz przygotowanie ich do wejścia na rynek pracy. Umożliwienie pracodawcom bezpośredniego dotarcia do potencjalnych wykwalifikowanych pracowników, tworzenie dobrego klimatu umożliwiającego realizację wybranej ścieżki kariery jak największej liczbie absolwentów PK. Kształtowanie wizerunku absolwenta PK jako odpowiedniego dla danej firmy pracownika.

Oferta dla Firm:

  • -bank danych studentów i absolwentów,
  • -doradztwo w zakresie doboru kadr,
  • -targi pracy (www.targipracy.koszalin.pl),
  • -prezentacje firm na uczelni,
  • -rekrutacja kandydatów, organizacja spotkań z potencjalnymi pracownikami.

Oferta dla studentów i absolwentów:

  • -rozmowy doradcze precyzujące ścieżkę kariery,
  • -„bank” informacji o firmach i wolnych miejscach pracy,
  • -pośrednictwo pracy, praktyk i stażów,
  • -aktywny program kursów i szkoleń,
  • -informacje o technikach i metodach poszukiwania pracy.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.kariera.koszalin.pl.