6. Forum Employer Brandingu już 19.10.2016. w Warszawie

 
 
 

„HR i Marketing – rywale czy partnerzy w procesie budowania marki pracodawcy”.

Tegoroczne, szóste już Forum Employer Brandingu będzie debatować na temat współpracy wewnętrznej, głownie, ale nie tylko między działami marketingu i HR w procesie budowania marki pracodawcy. W programie 3 case studies, prezentacje wyników 2 raportów badawczych i 2 debaty z udziałem ekspertów.

Na początku roku, w glosowaniu online, internauci wybrali temat wiodący tegorocznego forum. Zdecydowana większość zagłosowała za tematem „HR i Marketing – rywale czy partnerzy w procesie budowania marki pracodawcy”. O tym, czy dany pracodawca może czerpać korzyści z rozpoznawalnej i unikalnej marki pracodawcy decydują przedstawiciele działów HR i marketingu, gdyż oba działy są odpowiedzialne za kształtowanie strategii i planowanie działań employer brandingowych. W trakcie Forum o swoich najlepszych praktykach opowiedzą przedstawiciele firm: Fiege, K2 i Skanska, reprezentujące różne branże – transport i logistykę, reklamę i media oraz budownictwo. W uzupełnieniu zaproszeni eksperci wezmą udział w debacie prowadzonej przez Grażynę Raszkowską, dziennikarkę Rzeczpospolitej i redaktor naczelną kariera.pl.

W drugiej części rozmowy będą dotyczyć równie ważnego tematu, mianowicie roli menedżerów w kształtowaniu wizerunku firmy. Punktem wyjścia będzie premiera 2. książki Julity Dąbrowskiej „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami”. Zaproszeni gości, w tym m.in. rozmówcy którzy udzielili wywiadu autorce, wezmą udział w dyskusji „Poznaj menedżera, poznaj organizację”.

patroni-employer-branding

Program 6. Forum Employer Brandingu:

10.00 – rozpoczęcie 6. Forum Employer Branding

10.15 – 10.45 – prezentacja raportu badań przygotowanych na temat współpracy wewnętrznej przez instytut TMResearch / Marcin Łączyński oraz dyskusja z udziałem wszystkich uczestników Forum

10.45-11.00 – prezentacja raportu badań „Internauci a rynek pracy: najbardziej popularne wyszukiwania w sieci w latach 2006–2016. Wnioski dla pracodawców” przygotowanego przez kariera.pl / Wojciech Wdowiak

11.00 – 12.00 – debata na temat „HR i marketing – rywale czy partnerzy w procesie budowania marki pracodawcy” prowadzona przez Grażynę Raszkowską / redaktor naczelną serwisu kariera.pl z udziałem zaproszonych gości – przedstawicieli pracodawców m.in. Moniki Grauer
z firmy Coca-Cola Ireland, Mirosławem Kępińskim z firmy Newnited, Izabellą Mikołajczyk z firmy K2 i Andrzejem Wątrobińskim z firmy Fiege.

12.00 – 12.15 – przerwa

12.15 – 12.45 – prezentacja „Jak pies z kotem czyli cienie i blaski współpracy działu marketingu
z działem personalnym” / Agata Wydmańska, Fiege

12.45 – 13.15 – prezentacja Skanska / Ewa Razowska i Katarzyna Olczak

13.15-13.45 – prezentacja K2 / Izabella Mikołajczyk

13.45 – 14.00 – prezentacja książki „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami” / Julita Dąbrowska

14.00 – 15.00 – debata na temat „Chcesz poznać firmę, poznaj jej menedżerów” prowadzona przez Julitę Dąbrowską z udziałem zaproszonych gości: Dagmary Głowackiej z firmy Kongsberg Automotive, Rafała Tyburcy z firmy ABC Data, Pawła Kaczmarczyka z PKPP Lewiatan, przedstawiciela firmy Velvet CARE.